Αύξηση πωλήσεων 7% αναμένει για το 2014 η Danone

Αύξηση πωλήσεων 7% αναμένει για το 2014 η Danone

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 7%, υπερβαίνοντας τα 20 εκατ. ευρώ, και του όγκου πωλήσεων κατά 8% σε σύγκριση με το 2013 αναμένεται να κλείσει το 2014 η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα Α.Ε. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται να καταγράψει κέρδη προ φόρων 1,4 εκατ. ευρώ. Το 2013 ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 18,96 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 25.169 ευρώ.

Ωστόσο, στο πλαίσιο συνολικής αναδιάρθρωσης που διενεργεί ο όμιλος στην Ευρώπη, οι αποφάσεις για την Danone Ελλάδος θα λαμβάνονται πλέον από την Danone Νοτιοανατολικής Ευρώπης με έδρα τη Ρουμανία. Η εμπορική εταιρεία θα συνεχίσει να υφίσταται στην Ελλάδα χωρίς να προβεί σε μείωση προσωπικού. Κάθε υποστηρικτικό τμήμα (οικονομικό, προσωπικού, logistics, σχεδιασμού και IT) καθώς και το μάρκετινγκ θα αποτελούν μέρος του ενιαίου τμήματος για όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ το τμήμα πωλήσεων θα παραμένει ανεξάρτητο σε κάθε χώρα της περιοχής.

Σημειώνεται ότι ήδη στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της δομής του, ο όμιλος Danone έχει προχωρήσει σε κλείσιμο παραγωγικών μονάδων στην Ευρώπη. Ερωτηθείς χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Danone Ελλάδος κ. Χάρης Φεύγας εάν στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης εξετάζει η μητρική εταιρεία το ενδεχόμενο ανάπτυξης παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, μέσω δημιουργίας μονάδας ή μέσω εξαγοράς υφιστάμενου εργοστασίου, απάντησε: «Αυτήν τη στιγμή δεν είναι στα σχέδια της εταιρείας η ανάπτυξη παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα. Δεν μπορούμε, βεβαίως, να αποκλείσουμε τίποτα στο μέλλον». Το στοίχημα, άλλωστε, όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης ήταν να παραμείνει σε λειτουργία η εμπορική εταιρεία στην Ελλάδα, χωρίς να χάνει χρήματα, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξαν σκέψεις στα κεντρικά για αποχώρηση από τη χώρα, λόγω των πιέσεων που δέχθηκε η αγορά γιαουρτιού. Σύμφωνα με τα στοιχεία των μετρήσεων, ενώ προ κρίσης η κατανάλωση γιαουρτιών, επιδορπίων γιαουρτιών και γλυκών επιδορπίων ανερχόταν σε 84.000 τόνους ετησίως, έφτασε σήμερα τους 70.000 τόνους.

Το 2014 πάντως η αγορά συνολικά παρουσιάζει ενδείξεις σταθεροποίησης. Το α΄ εξάμηνο του τρέχοντος έτους έκλεισε με οριακή υποχώρηση του όγκου πωλήσεων κατά 0,7% σε σύγκριση με το 2013, ενώ η αξία των πωλήσεων υποχωρεί με 1%, εξαιτίας της μείωσης των τιμών και των προσφορών.

Η Danone, σύμφωνα με τον κ. Φεύγα, καταγράφει αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 12% το α΄ εξάμηνο του 2014, αλλά και αύξηση του μεριδίου της στο 8% που την κατατάσσει στην 4η θέση. Η θετική για την Danone εξέλιξη αποδίδεται στη μείωση κατά 10% της τιμής του βασικού σήματος της εταιρείας, του Activia (οι πωλήσεις του αντιστοιχούν σε πάνω από 70% του τζίρου της εταιρείας στην Ελλάδα), στην ενίσχυση της εταιρείας στην κατηγορία των παιδικών επιδορπίων γιαουρτιού και στη βελτίωση της επικοινωνίας των προϊόντων της.

Στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα θα συστεγαστεί με την άλλη εταιρεία του ομίλου στην Ελλάδα, τη Numil (βασικό σήμα της οποίας είναι η Nutricia) και θα έχουν κοινό τμήμα παραγγελιοληψίας. Το μοντέλο ήδη εφαρμόζεται στη Βόρεια Ελλάδα με στόχο να επεκταθεί και στην υπόλοιπη χώρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή