Αυτόνομα στη Βουλγαρία ο Ομιλος Μαρινόπουλου

Αυτόνομα στη Βουλγαρία ο Ομιλος Μαρινόπουλου

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αυτόνομα θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται στη Βουλγαρία ο Ομιλος Μαρινόπουλου, καθώς ματαιώθηκε η συμφωνία για συγχώνευση της CMB B.V. (βασικός δικαιοδόχος της Carrefour στη Βουλγαρία και μέλος του Ομίλου Μαρινόπουλου) με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Piccadilly. Η συμφωνία είχε ανακοινωθεί πανηγυρικά τον περασμένο Νοέμβριο, όμως τελικά ο «αρραβώνας» διαλύθηκε, με τις αιτίες να αναζητώνται, αφενός, στις σημαντικές υποχρεώσεις με τις οποίες φέρεται ότι επιβαρυνόταν η Piccadilly, σύμφωνα με δημοσιεύματα του βουλγαρικού Τύπου, και, αφετέρου, στην επίδραση που έχουν –στην ούτως ή άλλως διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά της Βουλγαρίας– οι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι η συγχώνευση είχε εγκριθεί από τη βουλγαρική επιτροπή ανταγωνισμού.

Ο Ομιλος Μαρινόπουλου, πάντως, συνεχίζει να επενδύει στο εξωτερικό και να έχει παρουσία στη γείτονα με 22 καταστήματα, με το επιχειρηματικό πλάνο του για την ώρα να μην περιλαμβάνει την ίδρυση νέων καταστημάτων ή την αναζήτηση στρατηγικής συνεργασίας με άλλη αλυσίδα. Στην ανακοίνωση, μάλιστα, που εξέδωσε η θυγατρική στη Βουλγαρία αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η CMB B.V. θα συνεχίσει να λειτουργεί το δίκτυό της αυτόνομα, κάτω από μία καινούργια έμπειρη διοικητική ομάδα, η οποία άμεσα θα εφαρμόσει σχέδιο, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη λειτουργία της, τοποθετώντας τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της».

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2014 είχε ανακοινωθεί η συγχώνευση της θυγατρικής του Ομίλου Μαρινόπουλου στη Βουλγαρία με την Piccadilly, η οποία από τον Φεβρουάριο του 2014 ανήκε στην εταιρεία AP Mart AD. H AP Mart AD και η CMB είχαν συμφωνήσει να προχωρήσουν από κοινού σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 46 εκατ. βουλγαρικών λεβ (περίπου 23,5 εκατ. ευρώ), εκ των οποίων το 50% θα καταβαλλόταν εντός του 2014 και το υπόλοιπο 50% το 2015. Στόχος της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ήταν, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ομίλου Μαρινόπουλου, να βελτιωθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις πληρωμών των προμηθευτών και να υποστηριχθεί περαιτέρω η λειτουργία της επιχείρησης. Οι δύο εταιρείες επρόκειτο να διατηρήσουν ίσα ποσοστά στη νέα κοινοπραξία που θα προέκυπτε, ενώ στο δίκτυο των 75 καταστημάτων που θα προέκυπταν από τη συγχώνευση θα απασχολούνταν περίπου 3.000 εργαζόμενοι. Η Piccadilly, πριν περάσει στην AP Mart AD, ανήκε στον βελγικό όμιλο Delhaize, στον οποίο ανήκει και η ΑΒ Βασιλόπουλος.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή