Στον διαγωνισμό για τη διαχείριση της Εγνατίας η Intrakat

Στον διαγωνισμό για τη διαχείριση της Εγνατίας η Intrakat

1' 31" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της διαχείρισης της Εγνατίας Οδού προανήγγειλε χθες η διοίκηση της Intrakat στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης, με αφορμή την επισημοποίηση της συνεργασίας της κατασκευαστικής εταιρείας με τη γερμανική Fraport, για την ανακατασκευή των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, αντί συνολικού τιμήματος 357 εκατ. ευρώ. Η εισηγμένη αναμένεται να διεκδικήσει την Εγνατία Οδό, καθώς η διοίκηση θεωρεί ότι το τίμημα θα κινηθεί σε ιδιαίτερα ελκυστικό επίπεδο, λόγω του υψηλού ρίσκου που συνοδεύει τη σχετική επένδυση.

Ηδη, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της Intrakat, δεδομένου των εκκρεμοτήτων που δεν έχουν ακόμα διευθετηθεί (π.χ. υπάρχουν σημαντικές οικονομικές απαιτήσεις που διεκδικεί η εταιρεία της Εγνατίας από την ΑΤΤΙΚΑΤ για υπερκοστολογήσεις ύψους άνω των 70 εκατ. ευρώ), εκτιμάται ότι η προκήρυξη του διαγωνισμού θα καθυστερήσει σημαντικά, πιθανώς και άνω των 12 μηνών. Πλέον των δικαστικών εκκρεμοτήτων, εξετάζονται επίσης και άλλες αλλαγές, π.χ. στα διόδια, που εκτιμάται ότι θα καθυστερήσουν ακόμα περισσότερο την όλη διαδικασία. Σε ό,τι αφορά το έργο των περιφερειακών αεροδρομίων, η διοίκηση τόνισε ότι αυτήν την περίοδο έχουν επιταχυνθεί οι διαδικασίες για την εκπόνηση των σχετικών μελετών, ενώ στόχος είναι η έναρξη των έργων, που σημειωτέον θα γίνουν ταυτόχρονα σε όλα τα αεροδρόμια, να πραγματοποιηθεί το φετινό φθινόπωρο. Ηδη, όμως, από το καλοκαίρι θα ξεκινήσουν κάποιες παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού, π.χ. στη σήμανση στο εσωτερικό των αεροδρομίων, ή στις τεχνολογικές υποδομές, οι οποίες δεν απαιτούν κάποια ειδική αδειοδότηση. Σημειωτέον ότι οι εργασίες θα γίνουν ενώ τα αεροδρόμια θα βρίσκονται εν λειτουργία. Στο απόγειο των εργασιών, εκτιμάται ότι θα απασχολούνται περίπου 1.800-2.000 εργαζόμενοι.

Η διοίκηση συνεχίζει να επικεντρώνει τις προσπάθειές της στη διεκδίκηση νέων έργων, αναγνωρίζοντας βέβαια ότι η παρούσα συγκυρία δεν είναι και η ιδανικότερη, δεδομένου ότι τα νέα μεγάλα έργα είναι επί του παρόντος ελάχιστα. Πάντως, εκτιμάται ότι σύντομα θα ανοίξει εκ νέου το ζήτημα της διαχείρισης απορριμμάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή