Χείρα φιλίας προς τον Γκριμάλντι τείνει η Attica Group

Χείρα φιλίας προς τον Γκριμάλντι τείνει η Attica Group

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Βελτιστοποίηση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων που μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και επίτευξη οικονομιών κλίμακας περιμένει η Attica Group από την εξαγορά του 50,3% της Hellenic Seaways (HSW) από την Τράπεζα Πειραιώς. Εκτιμά μάλιστα πως έτσι θα μπορέσει να αυξήσει την αξία της HSW και πιθανότατα να μπορέσει να μοιράσει μέρισμα που ίσως και να ικανοποιήσει τον έτερο μεγαλομέτοχο της HSW, τις Μινωικές Γραμμές (κατέχουν το 48,55% της HSW), συμφερόντων του ιταλικού ομίλου Γκριμάλντι.

Με αυτόν τον τρόπο απαντούν κύκλοι της διοίκησης της Attica Group στις πρόσφατες δηλώσεις του ισχυρού άνδρα των Μινωικών, Εμανουέλε Γκριμάλντι, σύμφωνα με τις οποίες, απουσία χρημάτων στην Ελλάδα, θα απαιτηθεί να του χορηγήσουν πλοία και δρομολόγια για να βγει από το μετοχικό κεφάλαιο της HSW και να μην υπάρξουν θέματα εγκρίσεων της εξαγοράς του 50,3% της HSW από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού. «Οπως θέλουμε και έχουμε ευχαριστημένους τους μετόχους της Attica το ίδιο θα κάνουμε και με την HSW. Ας δοκιμάσει και το δικό μας μάνατζμεντ ο κ. Γκριμάλντι», ανέφεραν κορυφαίες πηγές της Attica. Αρνήθηκαν, πάντως, να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν την ύπαρξη διαπραγματεύσεων με τον Εμανουέλε Γκριμάλντι για το θέμα της HSW, αλλά ξεκαθάρισαν πως, εφόσον ολοκληρωθεί η εξαγορά της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου (50,3%) της HSW από την Attica, η διοίκηση θα αλλάξει.

Κατέστησαν επίσης σαφές πως μέχρι να ολοκληρωθεί η εξαγορά δεν θα προχωρήσει κανένα από τα καταρτισμένα σχέδια της Attica για νέες ναυπηγήσεις, αφού ο ηλικιακά μεγαλύτερος στόλος της HSW ενδέχεται να είναι αυτός που θα χρειαστεί ταχύτερη αντικατάσταση και όχι αυτός της Blue Star ή της Super Fast, των δύο σημάτων που λειτουργεί η Attica σε Αιγαίο και Αδριατική. Οσον αφορά τον ανασχεδιασμό των δρομολογίων ανέφεραν χαρακτηριστικά πως με την απόκτηση της HSW αλλάζουν τα δεδομένα προς το καλύτερο: «Δεν είναι δυνατόν να έχεις δύο δρομολόγια Παρασκευή βράδυ για Μυτιλήνη και να μην έχεις κανένα πρωινό αυτήν τη μέρα». Παράλληλα, η Attica Group δηλώνει έτοιμη να επενδύσει σε επιβατηγούς σταθμούς σε νησιά του Αιγαίου, προκειμένου να βελτιώσει το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών και να μπορεί να προσφέρει μια ανταγωνιστικότερη υπηρεσία ώστε να σταματήσει η «αιμορραγία» επιβατών προς τις αεροπορικές μετακινήσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή