Συνολικά έσοδα 233,3 εκατ. ευρώ παρουσίασαν οι δύο επιχειρήσεις Fraport που διαχειρίζονται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας το 2017. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, οι δύο εταιρείες, Fraport Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδος Α και Β, κατά το πρώτο έτος εκμετάλλευσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων πέτυχαν έσοδα ύψους 187,8 εκατ. ευρώ από αεροπορικές υπηρεσίες και 45,5 εκατ. ευρώ από τις λοιπές εμπορικές δραστηριότητες (καταστήματα αφορολογήτων κ.λπ.).
Παράλληλα, οι δύο επιχειρήσεις πέτυχαν λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ύψους 117,3 εκατ. ευρώ, καθαρά κέρδη προ φόρων ύψους 20,4 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη μετά από φόρους ύψους 14,4 εκατ. ευρώ. Τις καλύτερες επιδόσεις από τις δύο επιχειρήσεις εμφανίζει η εταιρεία Fraport A, η οποία εκμεταλλεύεται τα αεροδρόμια Ακτίου, Ζακύνθου, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς και Χανίων. Η συγκεκριμένη εταιρεία πέρυσι είχε έσοδα ύψους 128,9 εκατ. ευρώ (55% των εσόδων), κέρδη EBITDA 67,2 εκατ. ευρώ (57% των EBITDA) και κέρδη μετά από φόρους 13,3 εκατ. ευρώ (92% των κερδών). Η Fraport B διαχειρίζεται τα αεροδρόμια Κω, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Ρόδου, Σκιάθου, Σάμου και Σαντορίνης.
Με βάση τις προαναφερόμενες επιδόσεις, η Fraport στην Ελλάδα εφέτος αναμένεται να ξεπεράσει σημαντικά τα 300 εκατ. ευρώ σε ό,τι αφορά τα έσοδα. Προς την κατεύθυνση αυτή συνηγορούν αφενός μεν η αύξηση της τουριστικής κίνησης στη χώρα, αφετέρου δε το γεγονός ότι τα μεγέθη του 2017 απεικονίζουν τα αποτελέσματα της διαχείρισης των αεροδρομίων για τα τρία τελευταία τρίμηνα του έτους. Υπενθυμίζεται ότι ο έλεγχος και η εκμετάλλευση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων περιήλθε στη Fraport στις 12 Απριλίου 2017.
Την ίδια αισιοδοξία εκφράζει και η διοίκηση της επιχείρησης. Η τελευταία χαρακτηρίζει θετικές τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, γεγονός που θα απεικονιστεί στα αεροδρόμια της Fraport Greece και ότι οι δύο εταιρείες της θα διατηρήσουν την κερδοφόρο πορεία τους με αύξηση εσόδων που θα συμβαδίζει με εκείνη της επιβατικής κίνησης. Σημειώνεται ότι η Fraport Greece έχει ήδη ανακοινώσει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 11% στο α΄ εξάμηνο του 2018.
Σε ό,τι αφορά τα νέα έργα, η Fraport B φέτος θα ξεκινήσει τις εργασίες στο αεροδρόμιο της Κω που αφορούν την ασφάλειά του και συγκεκριμένα τις εργασίες αποκατάστασης φθορών και ανακατασκευής του διαδρόμου απο-προσγείωσης και του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών. Επίσης, θα προωθηθεί η κατασκευή νέου τερματικού σταθμού, έκτασης 23.106 τ.μ., που θα αντικαταστήσει το υπάρχον, και κατά πολύ μικρότερο, κτίριο. Επιπλέον, το 2018 η Fraport Β θα κατασκευάσει τον τερματικό σταθμό στη Μυτιλήνη.
Από την άλλη πλευρά, η Fraport A ήδη ξεκίνησε τις εργασίες στο αεροδρόμιο Ζακύνθου «Δ. Σολωμός», που αφορούν τον εκσυγχρονισμό του και περιλαμβάνουν την επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού, την αύξηση των θέσεων στάθμευσης και την αναβάθμιση της μονάδας βιολογικού καθαρισμού. Ακόμη, θα κατασκευαστεί νέος πυροσβεστικός σταθμός και θα εγκατασταθεί ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου αποσκευών. Ακόμη, θα δημιουργηθούν νέοι τερματικοί σταθμοί σε Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα και Κεφαλονιά.
Η Fraport A φέρει συνολικό δανεισμό 583 εκατ. ευρώ και η Fraport B ύψους 558,2 εκατ. ευρώ. Το σύνολο σχεδόν του δανεισμού είναι μακροπρόθεσμου χαρακτήρα και μάλιστα αποπληρωτέο μετά την πρώτη πενταετία. Συγκεκριμένα, από δάνεια ύψους 1,14 δισ. ευρώ που έχουν συνάψει οι δύο επιχειρήσεις. Πάνω από το 1,1 δισ. φέρει ημερομηνία λήξης μετά το 2022.