Αν έχετε περάσει ποτέ από τα πωλητήρια του Μουσείου Μπενάκη, γνωρίζετε σίγουρα τη δουλειά της Ελένης Κανελλοπούλου. Τα κεραμικά της ξεχωρίζουν και εύκολα ταυτοποιούνται, ακόμη και όταν τα μοτίβα αλλάζουν. Λουλούδια, ρόδια, λεμόνια μπλεγμένα σε οργιαστικές, πλατιές συνθέσεις, ζωηρόχρωμες και αφαιρετικές σαν ακουαρέλες, φεγγίζουν πάνω στον πηλό σαν να πέφτει πάνω τους προβολέας. Άλλοτε, τα λουλούδια δίνουν τη θέση τους σε σημαίες ελληνικές ή σε μια προσωπογραφία του Ρήγα Φεραίου – πιάτα που ζωγράφισε ειδικά για την επέτειο 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση. «Η Ελλάδα στο πιάτο», της είχε πει τότε ο ζωγράφος και φίλος της Χρήστος Μποκόρος.
Διαβάστε τη συνέχεια στον Γαστρονόμο
Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr