ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βολές κατά Beat από Λυμπερόπουλο χωρίς αντικείμενο

voles-kata-beat-apo-lymperopoylo-choris-antikeimeno-2314772

Σε προσπάθεια τρομοκράτησης των οδηγών ταξί που συνεργάζονται με πλατφόρμες διαμεσολάβησης τύπου Beat έχει επιδοθεί ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος, στρέφοντας για πολλοστή φορά τα βέλη κατά της εν λόγω πλατφόρμας. Αφορμή στάθηκε τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή και παρέχει διευκρινίσεις για τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών διαμεσολάβησης και συγκεκριμένα ορίζει ότι θα πρέπει να αναγράφεται, με τρόπο διακριτό το ποσό της προμήθειας που προορίζεται για την εταιρεία. Ουσιαστικά, η τροπολογία υποχρεώνει τις εταιρείες να αναφέρουν το ποσό που εισπράττουν από το συνολικό κόμιστρο που πληρώνει ο πελάτης στον οδηγό ταξί. Δίδοντας μια δική του ερμηνεία ο κ. Λυμπερόπουλος υποστηρίζει ότι η εν λόγω τροπολογία απαγορεύει τη λειτουργία των εταιρειών διαμεσολάβησης, ενώ διαμηνύει προς τα μέλη του ΣΑΤΑ ότι όποιος εργάζεται για εταιρείες τύπου Beat και τύχει ελέγχου από τις Αρχές, θα συλληφθεί.

«Με αυτή την τροπολογία απαγορεύεται η είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρεία. Το κόμιστρο το εισπράττει μόνο ο ταξιτζής. Η αμοιβή του διαμεσολαβητή καταβάλλεται στο τέλος του μήνα με την έκδοση σχετικού παραστατικού (τιμολογίου) και αφορά μόνο τη συμφωνηθείσα προμήθεια. Οτιδήποτε διαφορετικό συνιστά φορολογική παράβαση», υποστηρίζει σε σχετική ανακοίνωση ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.

«Fake News» χαρακτηρίζει από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Beat, Νίκος Δρανδάκης, την ερμηνεία του Θύμιου Λυμπερόπουλου ως προς την εν λόγω τροπολογία. «Η νέα τροπολογία δεν αλλάζει τη λειτουργία της Βeat και τον τρόπο που οι πολίτες πληρώνουν ηλεκτρονικά τις διαδρομές τους. Δεν αλλάζει τίποτα για τους συνεργάτες οδηγούς και τους πολίτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή της Βeat», εξήγησε ο κ. Δρανδάκης.

Οπως εξήγησε ο κ. Δρανδάκης:

• Είναι «fake news» η ερμηνεία περί απαγόρευσης χρήσης πιστωτικών/χρεωστικών καρτών μέσω εφαρμογών.

• Δεν είναι αρμόδιος για να ερμηνεύσει τη νέα τροπολογία του νόμου ο κ. Λυμπερόπουλος.

• Δεν υπάρχει ενιαία προμήθεια για τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όπως ισχυρίζεται ο κ. Λυμπερόπουλος.

• Η Βeat έχει 7.000 οδηγούς συνεργάτες, ενώ ο κ. Λυμπερόπουλους εξελέγη από μόλις 2.500 μέλη στις πρόσφατες εκλογές του ΣΑΤΑ.

• Η Βeat φορολογείται στην Ελλάδα, σε αντίθεση με όσα διαδίδει ο κ. Λυμπερόπουλος.

• Σε όλους του ελέγχους που έχουν γίνει στην Βeat από την πολιτεία δεν διαπιστώθηκε καμία παράβαση.

• Η Βeat έχει οδηγήσει τον κ. Λυμπερόπουλο στο δικαστήριο για παρόμοιες δηλώσεις του και έχει προσκομίσει στη δικογραφία όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη νόμιμη λειτουργία της. Επομένως, ο κ. Λυμπερόπουλος τα έχει στη διάθεσή του, γνωρίζει πολύ καλά και συνειδητά συνεχίζει να ψεύδεται συκοφαντώντας την εταιρεία.

• Συμπερασματικά, και οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί και οι πολίτες μπορούν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες της Βeat, όπως έκαναν μέχρι τώρα.