Συχνότερα δρομολόγια στα ΜΜΜ

Συχνότερα δρομολόγια στα ΜΜΜ

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εκκληση για χρήση Ι.Χ. όπου αυτό είναι δυνατό, επίκληση στην ατομική ευθύνη του κάθε πολίτη και με την επισήμανση ότι κανένα σύστημα συγκοινωνιών σε όλη την Ευρώπη δεν έχει τη δυνατότητα να προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς με τρόπο που να εξασφαλίζεται η ιατρικώς θεμιτή φυσική απόσταση μεταξύ των επιβατών, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης τα μέτρα που διέπουν την επόμενη ημέρα στις συγκοινωνίες, μετά τη σταδιακή άρση των μέτρων περιορισμού.

Η υποχρεωτική χρήση μάσκας από εργαζομένους και επιβάτες, η υιοθέτηση μέτρων ελεγχόμενης εισόδου στους σταθμούς και η αύξηση των συχνοτήτων των δρομολογίων για να περιορίζεται ο συνωστισμός εντός των οχημάτων και συρμών αποτελούν τις βασικές κατευθύνσεις του υπουργείου Υποδομών για τις συγκοινωνίες.

Ο έλεγχος της χρήσης μασκών και ο περιορισμός του συνωστισμού στις εισόδους των σταθμών αποτελούν αρμοδιότητα ελεγκτικού μηχανισμού που θα είναι επιφορτισμένος με αυτό το καθήκον. Από την πρώτη ημέρα εφαρμογής του πλαισίου σταδιακής άρσης των περιορισμών τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ θα διαμορφωθούν ως εξής:

• Στο μετρό και στον Ηλεκτρικό σήμερα η συχνότητα των συρμών είναι στα 7,5 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής και θα κατέβει στα 6 λεπτά.

• Στο τραμ από τα 11 λεπτά στόχος είναι να φθάσουν στα 8 λεπτά στις ώρες αιχμής.

• Στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ από 550 οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα θα δρομολογηθούν 1.000.

Ωστόσο η πύκνωση των οχημάτων κατά τις ώρες αιχμής θα συνοδεύεται από ταυτόχρονη μείωση των συχνοτήτων διέλευσης στα ενδιάμεσα διαστήματα (10 π.μ. – 2 μ.μ. και 6 μ.μ. έως τα μεσάνυχτα).

Σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία αποφασίστηκε η διαφοροποίηση της ώρας προσέλευσης των εργαζομένων στη δημόσια διοίκηση και κατανομή της σε τρεις ζώνες (7, 8 και 9 π.μ.).

Ο κ. Κεφαλογιάννης απηύθυνε έκκληση στο επιβατικό κοινό να αποφεύγει κάθε άσκοπη μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ ζήτησε η χρήση των ΜΜΜ να γίνεται για απολύτως αναγκαίους λόγους. Κάλεσε παράλληλα τους πολίτες που έχουν την επιλογή της χρήσης με ιδιωτικό μέσο να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν ως πρώτη επιλογή. Για λόγους διευκόλυνσης αποφασίστηκε η παράταση της μη ισχύος του δακτυλίου για τον Μάιο καθώς και η δυνατότητα μεταφοράς δύο ατόμων (πέραν του οδηγού) στις μετακινήσεις με Ι.Χ. Παράλληλα σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία αποφασίστηκε η δυνατότητα εξαίρεσης του δικαιώματος άδειας ειδικού σκοπού στο προσωπικό των συγκοινωνιών και η αναστολή των διαδικασιών της κινητικότητας των εργαζομένων από τους συγκοινωνιακούς φορείς.

Οι εποπτευόμενοι φορείς θα συνεχίσουν τη συστηματική απολύμανση των χώρων των σταθμών, των καθισμάτων, του πατώματος και των χειρολαβών οχημάτων και των συρμών. Επίσης, θα προχωρήσουν στη σήμανση των σημείων αναμονής, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός. Η χρήση των ανελκυστήρων θα απαγορεύεται, με την εξαίρεση των ατόμων με σοβαρά κινητικά προβλήματα. 

Στα ταξί

Ως προς τη μεταφορά πολιτών με ταξί συνεχίζεται η εφαρμογή του κανόνα που ισχύει και σήμερα, δηλαδή ο οδηγός και ένας επιβάτης, με τις γνωστές εξαιρέσεις μεταφοράς γονέα με ανήλικα τέκνα ή συνοδείας ατόμου για ιατρικούς λόγους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή