Σε ακύρωση και επαναδημοπράτηση οδηγείται το σιδηροδρομικό έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Αίγιο. Η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο που σχετίζεται με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης της γραμμής Αθήνα-Πάτρα. Με την ολοκλήρωση των έργων θα μπορούν να κινούνται τα ηλεκτροκίνητα τρένα σε διπλές γραμμές με ταχύτητες που θα αγγίζουν κατά τμήματα μέχρι και τα 200 χλμ/ώρα. Το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Αίγιο, χωρίς την ηλεκτροκίνηση αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία μέσα στο καλοκαίρι.
Η διάρκειας της σύμβασης για την ολοκλήρωση των απαραίτητων έργων είναι 30 μήνες. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.
Ο διαγωνισμός για το εν λόγω έργο ξεκίνησε το 2018 και είχε αναδειχθεί μειοδότης η ΑΚΤΩΡ.
Στη συνέχεια ο διαγωνισμός μπλόκαρε για μεγάλο διάστημα, έφτασε στο ΣτΕ και η επιτροπή του διαγωνισμού αποφάσισε να το αναθέσει σε νέο μειοδότη την κοινοπραξία Μυτιληναίος-Elecnor.
Η κοινοπραξία αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος αλλά ο διαγωνισμός δεν προχώρησε καθώς η ισπανική εταιρεία αντιμετώπιζε προβλήματα.
Η επιστροφή του θέματος στην επιτροπή του διαγωνισμού σηματοδοτεί την ακύρωσή του και την επαναδημοπράτηση του έργου. Η νέα δημοπράτηση αναμένεται να γίνει «πακέτο» με άλλο έργο, αυτό της ηλεκτροκίνησης του τμήματος Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και να πραγματοποιηθεί άμεσα.
Το έργο (ηλεκτροκίνηση Κιάτο-Αίγιο) έχει μήκος 70,6 χλμ και με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης τα τρένα θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα. Παράλληλα περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις και εγκατάσταση ηχοπετασμάτων.
Εδώ και ένα έτος περίπου έχει τεθεί σε λειτουργία η νέα διπλή γραμμή από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο (χωρίς την ηλεκτροκίνηση) φέρνοντας τον σιδηρόδρομο περίπου 35χλμ μακριά από την Πάτρα.
Το προσεχές διάστημα αναμένονται νέες εργολαβίες που θα οδηγήσουν το τρένο στην Πάτρα. Αφορούν την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος από τη Ροδοδάφνη μέχρι τον Ψαθόπυργο και το Ρίο ενώ προγραμματίζεται και η έναρξη του διαγωνισμού για και βέβαιο το πολυσυζητημένο τμήμα από το Ρίο μέχρι την πόλη (Αγιος Διονύσιος) και το λιμάνι της Πάτρας (Αγιος Ανδρέας).