ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Αθήνα ως αξέχαστη εμπειρία

i-athina-os-axechasti-empeiria-2256297

Ποιος θα μπορούσε να ξεχάσει μια συζήτηση με τον Πλάτωνα για τον έρωτα στο ίδιο σημείο όπου συνδιαλέγονταν οι αρχαίοι Αθηναίοι; Οι εμπειρίες που δεν τελειώνουν ποτέ είναι εκείνες που μένουν για πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μας γιατί τις έχουμε ζήσει με όλες μας τις αισθήσεις. Τέτοιες είναι οι τρεις τετράωρες εμπειρίες που προσφέρονται στην Αθήνα για τους τουρίστες, οι οποίοι είναι κάτοχοι της Mastercard στο πλαίσιο συνεργασίας της κάρτας με τον Δήμο Αθηναίων.

Οσοι επιλέξουν τη γαστρονομική εμπειρία θα περπατήσουν στις αγορές τροφίμων της πόλης και θα ψωνίσουν τα υλικά που χρειάζονται για να μαγειρέψουν στη συνέχεια τα δικά τους ελληνικά πιάτα υπό την καθοδήγηση σεφ σε εστιατόριο του κέντρου. Κάποιοι άλλοι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα διαδραστικό συμπόσιο του Πλάτωνα που θα αναπαραστήσουν εκπαιδευμένοι ηθοποιοί, συζητώντας για την αγάπη και τον έρωτα στον ίδιο τόπο όπου ο αρχαίος φιλόσοφος οργάνωνε τις συναντήσεις του. Στην τρίτη τετράωρη εμπειρία, οι συμμετέχοντες θα ζήσουν μια λεπτομερή ξενάγηση στον Παρθενώνα με παράλληλη αποκάλυψη των αρχαίων μύθων που κρύβει το μνημείο. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα αρχαία μονοπάτια, θα κατευθυνθούν προς το Αστεροσκοπείο όπου επιστήμονες αστρολόγοι θα τους δείξουν τους αστερισμούς και τον μυστικό τρόπο που αυτοί συνδέονται με το εμβληματικό μνημείο.

Οι μοναδικές αυτές εμπειρίες σχεδιάστηκαν και δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για κατόχους της Mastercard και προτείνονται μέσω ψηφιακής καμπάνιας για την προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, η οποία θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες στη γαλλική αγορά με τίτλο «Athens exclusive experiences for Mastercard cardholders».

i-athina-os-axechasti-empeiria0

Η Αθήνα αποτελεί πλέον έναν από τους σταθερά ανερχόμενους city break προορισμούς. Aπό το τέλος του 2013 έως και σήμερα η πόλη σημείωσε αύξηση 648% ως προορισμός των τουριστών σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Οι αφίξεις τουριστών το πρώτο πεντάμηνο του έτους αυξήθηκαν σε ποσοστό 25%, ενώ 4 στους 10 τουρίστες που φθάνουν στην Αθήνα έρχονται για να επισκεφθούν την πόλη και όχι τα διάσημα νησιά της Ελλάδας. Τα στοιχεία προέκυψαν από ερωτηματολόγια προς τους τουρίστες του Διεθνούς Αερολιμένα, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Αθηναίων με το αεροδρόμιο και την AEGEAN, που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», στο πλαίσιο του προγράμματος Athens Tourism Partnership με στόχο την προβολή και ανάδειξη της πόλης ως city break προορισμού όπως τόσες άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας καμπάνιας, ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης τόνισε: «Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Το 2017 η πόλη έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών».

Στο site www.thisisathens.org όλοι μπορούν να μάθουν περισσότερα αλλά και να κλείσουν αμέσως θέση για τις αξέχαστες εμπειρίες στην Αθήνα με ειδικά προνόμια ως κάτοχοι της Μastercard.

Ως ανερχόμενος τουριστικός προορισμός και η Αθήνα αντιμετωπίζει τις προκλήσεις αλλά και τα προβλήματα της αυξημένης επισκεψιμότητας. Στο πλαίσιο αυτό στις 2 Ιουλίου αναμένεται να διοργανωθεί σχετικό συνέδριο στην πόλη με αντικείμενο τη λειτουργία του Airbnb με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τη Βαρκελώνη και το Βερολίνο.