Στην προσπάθειά του να συνεχίσει να πλησιάζει τον ψηφιακό κόσμο και να εντάσσεται σε αυτόν, το brand Tommy Hilfiger ξεκίνησε μια νέα πρωτοβουλία με επίκεντρο τα παιχνίδια ώστε να ενδυναμώσει τους δημιουργούς στον κόσμο του gaming.
Η Team Tommy, ομάδα οκτώ επιλεγμένων διεθνών παικτών, θα εκπροσωπήσει την κοινότητα του gaming σε πλατφόρμες streaming και ψυχαγωγίας. Με ήδη έναν μεγάλο αριθμό σημαντικών ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι παίκτες θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαία live streaming, εκδηλώσεις και συναντήσεις.
«Δεν έχουμε ξανακάνει κάτι τέτοιο» αναφέρει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας και ιδρυτής του brand, Τόμι Χίλφιγκερ σε ανακοίνωσή του.
«Όχι μόνο είναι ένα συναρπαστικό βήμα για εμάς, καθώς μπαίνουμε στο metaverse, αλλά συνδεόμαστε και χτίζουμε σχέσεις με μια εντελώς νέα ομάδα θαυμαστών και καταναλωτών. Είμαι ενθουσιασμένος που μαθαίνω από αυτά τα δημιουργικά άτομα και εξερευνώ περισσότερο τον περίπλοκο κόσμο του gaming» εξηγεί.
Το brand ελπίζει ότι η πρωτοβουλία θα φέρει μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη συμμετοχή της κοινότητας και θα ενισχύσει τις φωνές των ανερχόμενων παικτών τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, ο Tommy Hilfiger θα υποστηρίξει τους παίκτες στη δημιουργία νέου περιεχομένου.
Πρόσφατα το brand συνεργάστηκε με την πλατφόρμα Roblox, όπου παρουσίασε κολεξιόν ενδυμάτων που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με online δημιουργούς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr