Πώς η Temu παρασύρει σε αγορές τους καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας

Πώς η Temu παρασύρει σε αγορές τους καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας

Κατά τον πρώτο πλήρη χρόνο λειτουργίας της, η Temu προσέλκυσε στις ΗΠΑ κυρίως boomers και εκπροσώπους της Gex X

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Eρευνα έρχεται να καταρρίψει τον μύθο ότι η κινεζική εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου Temu απευθύνεται κυρίως σε νέους αγοραστές. Κατά τον πρώτο πλήρη χρόνο λειτουργίας της, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγο, η Temu προσέλκυσε στις ΗΠΑ κυρίως boomers και εκπροσώπους της Gex X, οι οποίοι τη χρησιμοποίησαν περισσότερο για τα ψώνια τους σε σχέση με τους νεότερους καταναλωτές.

Πιο πιστοί της νεόκοπης εφαρμογής ήταν οι boomers, δηλαδή οι άνω των 59 ετών, με έξι παραγγελίες κατά μέσο όρο σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία αξιοποιεί δεδομένα πιστωτικών καρτών από 6,5 εκατομμύρια καταναλωτές.

«Η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές που εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain, Brian Mandelbaum.

Η Dawn Damon, 51χρονη μητέρα πέντε παιδιών από την Ουάσιγκτον, άκουσε για την Temu από την 72χρονη μητέρα της. «Κόλλησε» γρήγορα με την εφαρμογή και προχώρησε σε περίπου 31 παραγγελίες, που περιλάμβαναν τσάντες, αποσκευές, χειμωνιάτικα καπέλα, κεριά, έργα τέχνης για τον τοίχο, πετσέτες και ένα δοχείο σαπουνιού. «Λατρεύω τα ψώνια», δηλώνει η Damon. «Δεν είχα πάντα πολλά χρήματα ή χρόνο ή ενέργεια για να ψωνίζω, αλλά μπορώ με ένα scroll στο Temu απλά να κοιτάζω πράγματα».

Οι πρακτικές της Temu

Η Temu, η οποία ανήκει στην PDD Holdings Inc., έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και έγινε γρήγορα μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία προχώρησε σε μια επιθετική διαφημιστική καμπάνια, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές μέσω του Facebook και μιας εντυπωσιακής διαφήμισης στο Super Bowl που τους καλούσε να «ψωνίσουν σαν δισεκατομμυριούχοι».

Μαζί με τη Shein και το TikTok Shop, η Temu απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να περιμένουν περισσότερο διάστημα για την παράδοση των αγαθών που πραγγέλνουν με αντάλλαγμα μεγάλες εκπτώσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Money Review

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή