ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ράλλυ Ακρόπολις: Όλα έτοιμα για την εκκίνηση

Με τη βροχή να έχει προσθέσει τη δική της… πινελιά, αλλά και δυσκολίες στην περιοχή της Φθιώτιδας, τα 55 πληρώματα είναι έτοιμα να πατήσουν το γκάζι

Ράλλυ Ακρόπολις: Όλα έτοιμα για την εκκίνηση

Με τη βροχή να έχει προσθέσει τη δική της… πινελιά, αλλά και δυσκολίες στην περιοχή της Φθιώτιδας, τα 55 πληρώματα είναι έτοιμα να πατήσουν το γκάζι για να ξεκινήσει σήμερα το απόγευμα και το αγωνιστικό μέρος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Χθες στο Ζάππειο Μέγαρο, με την προσομοίωση σύγκρουσης και απεγκλωβισμού τραυματία ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των δράσεων οδικής ασφάλειας «Road Safety» στο πλαίσιο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

⇒ Διαβάστε επίσης: Ράλλυ Ακρόπολις: Η Ελλάδα ξανά στη θέση του οδηγού

Την εκδήλωση οργάνωσε το Υφυπουργείο Αθλητισμού σε συνεργασία με τη Motorsport Greece και τίμησαν με την παρουσία τους ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο τεχνικός διευθυντής της FIA, Νικόλας Τομπάζης, ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Λευτέρης Οικονόμου, καθώς και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος κ.α.

⇒ Διαβάστε ακόμη: Ράλλυ Ακρόπολις: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε μετρό και τραμ

Κατά τη διάρκειά της, ένα επιβατικό αυτοκίνητο πραγματοποίησε, με τη βοήθεια γερανού, ελεύθερη πτώση από ύψος 10 μέτρων, για να προσκρούσει στο έδαφος με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Την εποπτεία του εγχειρήματος είχε το ΕΜΠ, με τον αρμόδιο καθηγητή του Εργαστηρίου Οχημάτων, Δημήτρη Κουλοχέρη. Τον ρόλο της «εγκλωβισμένης» οδηγού έπαιξε η ολυμπιονίκης Όλγα Βασδέκη. Οι δράσεις «Road Safety», υπό την αιγίδα του Υφυπουργείου Αθλητισμού, θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μέχρι την έναρξη του επόμενου ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

⇒ Διαβάστε ακόμη: Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Οζιέ οδηγεί… την κούρσα του πρωταθλήματος

«Στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας δε χωρούν εκπτώσεις. Αν συνοψίσουμε το θέμα της οδικής ασφάλειας, διαπιστώνουμε ότι στη χώρα μας έχουμε πρόβλημα υποδομών, παιδείας και αστυνόμευσης. Στόχος της κυβέρνησής μας είναι να βελτιώσουμε – και βελτιώνουμε καθημερινά- και τους τρεις τομείς», δήλωσε ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, και εξήρε το ρόλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού τονίζοντας: «Χώρες με ανεπτυγμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό βρίσκονται χαμηλά σε τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα. Με απλά λόγια, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός οδηγεί αυτομάτως σε μείωση των τροχαίων».

Οι δυσκολίες της βροχής

Η βροχή έχει αυξήσει τις δυσκολίες στις διαδρομές της Φθιώτιδας και τα πληρώματα που θα πάρουν μέρος στη διοργάνωση, κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, αναφέρθηκαν σε αυτό. Η βελτίωση όμως του καιρού αναμένεται να μειώσει τη λάσπη.

«Αν ο αγώνας διεξαγόταν τώρα, θα ήταν πολύ δύσκολος. Ας δούμε πώς θα είναι ο καιρός για το ράλλυ. Αν όμως μείνει όπως τώρα, θα είναι σίγουρα πολύ δύσκολο», δήλωσε ο Γάλλος Σεμπάστιαν Οζιέ, που, μαζί με τον συνοδηγό του Ζουλιάν Ινγκαρασιά, προηγούνται στο πρωτάθλημα οδηγών.

Ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση των δεύτερων στην βαθμολογία Ελφν Εβανς και Σκοτ Μάρτιν: «Αυτήν τη στιγμή οι ειδικές διαδρομές είναι βρεγμένες και προφανώς αρκετά λασπωμένες. Νομίζω πως αν συνεχιστεί έτσι ο καιρός, θα είναι ακόμη πιο δύσκολα, ιδιαίτερα με την κατανομή ελαστικών που έχουμε διαθέσιμη».

«Πονηρές» χαρακτήρισαν τις συνθήκες οι Βέλγοι Τιερί Νεβίλ και Μάρτεν Βίνταγκε: ««Προφανώς είναι δύσκολο να κάνουμε καλά σχόλια λόγω του καιρού. Εννοώ πως τα πάντα είναι γεμάτα με λάσπη, εκτός από τις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, που είναι λίγο έως πολύ στεγνές. Οπότε προς το παρόν οι συνθήκες είναι πολύ πονηρές, και είναι δύσκολο να προβλέψουμε πώς θα είναι κατά τη διάρκεια του αγώνα».