Η Ριάνα είναι κάτι παραπάνω από ποπ σταρ…

Η Ριάνα είναι κάτι παραπάνω από ποπ σταρ…

Εγινε η πλουσιότερη τραγουδίστρια με περιουσία 1,7 δισ. δολ. και ώθηση από τα κέρδη της Fenty Beauty, όπου είναι βασικός μέτοχος

2' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μέχρι το «Anti» του 2016 η Ριάνα κυκλοφορούσε περίπου ένα μουσικό άλμπουμ κάθε χρόνο. Τολμηρά βιντεοκλίπ, σέξι R’n’B ρυθμοί, εκλεκτές συνεργασίες και φυσικά το ξεχωριστό της ταλέντο ήταν η συνταγή της επιτυχίας που την έφερε στην κορυφή της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας και ταυτόχρονα την έκανε πολύ πλούσια. Οχι ωστόσο δισεκατομμυριούχο, κάτι που η 33χρονη σταρ από τα Μπαρμπέιντος πέτυχε πρόσφατα, παρότι έχει μία πενταετία να παρουσιάσει ολοκληρωμένη καλλιτεχνική δουλειά.

Σύμφωνα με όσα δημοσίευσε το Forbes, η Ριάνα είναι πλέον η πλουσιότερη γυναίκα στη μουσική και η δεύτερη πλουσιότερη, πίσω μόνο από την Οπρα Γουίνφρεϊ, σε ολόκληρη τη βιομηχανία του θεάματος, με την αξία του ονόματός της να ανέρχεται περίπου σε 1,7 δισ. δολάρια. Παρ’ όλα αυτά το συγκεκριμένο νούμερο ελάχιστα έχει να κάνει με την καλλιτεχνική της διάσταση, αλλά σχετίζεται κυρίως με τη φίρμα καλλυντικών Fenty Beauty, της οποίας η Ριάνα (ή κατά κόσμον Robyn Fenty) είναι βασική μέτοχος.

Η Ριάνα είναι κάτι παραπάνω από ποπ σταρ…-1

Πώς κατέκτησε την αγορά

Η συγκεκριμένη μάρκα λανσαρίστηκε το 2017 με σκοπό «να κάνει τις γυναίκες παντού στον κόσμο να νιώθουν ενταγμένες», μέσα από μια σειρά προϊόντων που απευθύνονται σε ευρύτατο φάσμα γυναικών, ανεξαρτήτως ηλικίας, απόχρωσης δέρματος κ.ο.κ. Κάπως έτσι η Fenty Beauty κατέκτησε την αγορά, για να ακολουθήσουν οι επίσης επιτυχημένες Savage x Fenty (με προϊόντα εσωρούχων) και Fenty Skin. Συνολικά υπολογίζεται πως το μερίδιο της Ριάνα σε όλα τα παραπάνω είναι αξίας άνω του 1,4 δισ. δολαρίων.

Δεν είναι όμως μόνο εκείνη. Αρκετές ακόμα σταρ της βιομηχανίας του θεάματος, μερικές από τις οποίες δηλώνουν πρωτίστως καλλιτέχνιδες, αποτελούν στην πραγματικότητα παγκόσμια brands, με πολύπλευρες εμπορικές δραστηριότητες να στήνονται γύρω από το όνομά τους. Η Αμερικανίδα ποπ τραγουδίστρια Μπιγιονσέ αποτελεί ένα τέτοιο παράδειγμα, συνιστά πρότυπο για εκατομμύρια κορίτσια της αφροαμερικανικής κοινότητας και βέβαια να έχει τη δική της φίρμα ρούχων, την Ιvy Park.

Το ίδιο πάνω-κάτω συμβαίνει και με την Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία κάπου ανάμεσα στην καριέρα της στον κινηματογράφο, τη μουσική και την τηλεόραση διατηρεί το J.Lo brand, το οποίο παράγει από ρούχα και παπούτσια μέχρι προϊόντα ομορφιάς. Κι αν όλες οι παραπάνω έχουν μια σεβαστή καλλιτεχνική πορεία, είναι δύσκολο να υποστηρίξει κανείς το ίδιο και για την Κάιλι Τζένερ. Η μικρή αδελφή της Κιμ Καρντάσιαν αναδείχθηκε μέσα από το οικογενειακό ριάλιτι σόου και πλέον στα 23 της, κυρίως χάρη στην Kylie Cosmetics, μετράει την περιουσία της σε δεκαψήφιο νούμερο.

Δημοφιλείς στο Διαδίκτυο

Ενα κοινό χαρακτηριστικό πάντως που έχουν όλες όσες αναφέρθηκαν και αρκετές ακόμα είναι η τεράστια δημοφιλία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Ριάνα, για παράδειγμα, έχει πάνω από 100 εκατομμύρια ακολούθους τόσο στο Instagram όσο και στο Twitter· μια ανάρτησή της γίνεται αυτομάτως γνωστή σε ολόκληρο τον πλανήτη, γεγονός που κάνει τις όποιες εμπορικές δραστηριότητες ακόμα πιο εύκολες. 

Από την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όλος ο κόσμος έμαθε τη Ριάνα, την Μπιγιονσέ κ.ά. μέσα από τη μουσική τους, επομένως είναι κάπως παραπλανητικό να υποστηρίξει κάποιος πως τα όποια κέρδη προέρχονται βασικά από κάπου αλλού. Το ερώτημα είναι αν η Ριάνα αποφάσιζε να μην κυκλοφορήσει ποτέ ξανά ούτε ένα στίχο, θα συνέχιζε την εμπορική επιτυχία της; Πιθανότατα ναι…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή