Home Cinema: Διασκεδαστικός «Πουαρό» με φόντο ελληνικό νησί

Home Cinema: Διασκεδαστικός «Πουαρό» με φόντο ελληνικό νησί

Το πολυαναμενόμενο, γυρισμένο στην Ελλάδα, σίκουελ του επιτυχημένου «Στα μαχαίρια» κατέχει εδώ και λίγο καιρό την πρώτη θέση στα δημοφιλέστερα προγράμματα του Netflix

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Glass Onion: A Knives Out Mystery ★★★
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ (2022)
Σκηνοθεσία: Ράιαν Τζόνσον
Ερμηνείες: Ντάνιελ Κρεγκ, Εντουαρντ Νόρτον, Κέιτ Χάντσον

Το πολυαναμενόμενο, γυρισμένο στην Ελλάδα, σίκουελ του επιτυχημένου «Στα μαχαίρια» κατέχει εδώ και λίγο καιρό την πρώτη θέση στα δημοφιλέστερα προγράμματα του Netflix. Μια παρέα παλιών φίλων μαζεύεται σε ένα ελληνικό νησί, καλεσμένη στην έπαυλη ενός δισεκατομμυριούχου των νέων τεχνολογιών (Εντουαρντ Νόρτον).

Μαζί τους θα βρεθεί, αν και απρόσκλητος, ο διάσημος ντετέκτιβ Μπενουά Μπλανκ (Ντάνιελ Κρεγκ), ο οποίος θα αναλάβει να λύσει άλλο ένα μυστήριο, όταν θα αρχίσουν οι αποκαλύψεις και οι υπόλοιποι συνδαιτυμόνες θα στραφούν ο ένας ενάντια στον άλλον.

Ο Ράιαν Τζόνσον στήνει άλλο ένα διασκεδαστικό μυστήριο, το οποίο δεν παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά και φυσικά βασίζεται έντονα στη λάμψη των πολλών αστέρων του καστ του. Ο Ντάνιελ Κρεγκ είναι προφανώς ο πρώτος από αυτούς, ερμηνεύοντας απολαυστικά τον σύγχρονο Πουαρό, ευρισκόμενος σταθερά ένα βήμα μπροστά από τους υπολοίπους.

Σε αυτούς περιλαμβάνονται μερικοί ακόμη ενδιαφέροντες χαρακτήρες, παρόλο που οι ιστορίες τους εξερευνώνται λιγότερο από όσο θα θέλαμε. Γενικότερα εδώ η υπόθεση διαθέτει λιγότερο βάθος και ανατροπές από όσο το πρώτο μέρος, συνθέτοντας τελικά απλώς ένα δίωρο ευχάριστης παρακολούθησης, δίχως παραπάνω απαιτήσεις.

Home Cinema: Διασκεδαστικός «Πουαρό» με φόντο ελληνικό νησί-1
Ο Παρκ Χάε-ιλ στην ταινία «Απόφαση φυγής», που είναι διαθέσιμη στο Cinobo

Απόφαση φυγής ★★★½
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ (2022)
Σκηνοθεσία: Παρκ Τσαν-γουκ
Ερμηνείες: Παρκ Χάε-ιλ, Τανγκ Γουέι

Από την πλατφόρμα του Cinobo επιλέγουμε μία από τις καλύτερες ταινίες που μας έχει προσφέρει πρόσφατα το (πάντα) ενδιαφέρον κορεατικό σινεμά. Ο ιδιοφυής δημιουργός του «Old Boy», Παρκ Τσαν-γουκ, επιστρέφει με ένα υβριδικό αστυνομικό στόρι, το οποίο εγκιβωτίζει μέσα του και ένα καθηλωτικό ερωτικό θρίλερ. Ενας ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει την υπόθεση θανάτου ενός πλούσιου άνδρα, ο οποίος βρίσκεται νεκρός στη βάση μιας βουνοκορφής.

Τα στοιχεία δείχνουν αυτοκτονία, ωστόσο ο επίμονος αστυνομικός σύντομα αρχίζει να υποψιάζεται τη σύζυγο του εκλιπόντος. Το πρόβλημα είναι πως ταυτόχρονα νιώθει και μια ακατανίκητη ερωτική έλξη προς εκείνη.

Ο Τσαν-γουκ οδηγεί τον θεατή μέσα από έναν σεναριακό λαβύρινθο, όχι με την έννοια του δυσνόητου ή του στρυφνού, αλλά με εκείνη των διαφορετικών επιπέδων, καθώς η χιτσκοκικής υφής πλοκή συναντάει λεπτές συναισθηματικές αποχρώσεις και μια αναπόδραστη τραγικότητα.

Οι ήρωες εδώ προσπαθούν να ξεφύγουν από τη μοίρα τους, ωστόσο δυνάμεις πολύ ανώτερες από την ψυχρή λογική ορίζουν τις πράξεις τους. Σε επίπεδο εικόνας όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα συνδυασμό κλειστών και ανοιχτών πλάνων, με μερικά από τα τελευταία να είναι σπάνιας ποιητικής ομορφιάς και εκφραστικότητας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή