Σε συνέχεια μιας πρακτικής που φαίνεται να καθιερώνει το Φεστιβάλ Αθηνών, χθες ανακοινώθηκε από την «ομάδα του φεστιβάλ» ο απολογισμός της φετινής διοργάνωσης με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Η πεντασέλιδη ανακοίνωση υπενθυμίζει τις εμβληματικές παραστάσεις και τις νέες πρωτοβουλίες του φεστιβάλ και παρέχει ορισμένα ποσοτικά στοιχεία για το ενδιαφέρον του κοινού. Σύμφωνα με τον απολογισμό: «Η καλλιτεχνική περίοδος 2023 είναι η χρονιά με τις υψηλότερες πωλήσεις εισιτηρίων των τελευταίων 6 χρόνων. Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με το 2022, σημειώθηκε θεαματική αύξηση 10% στο σύνολο των θεατών, 19% στο σύνολο του αριθμού των εισιτηρίων και 23% στο σύνολο των εισπράξεων».
Οι θεατές ανήλθαν στους 240.000. Ολα αυτά ακούγονται ωραία και ενθαρρυντικά για ένα θεσμό που δεν του λείπει η δυναμική και η εξωστρέφεια, αλλά σε μια ζωντανή συνέντευξη Τύπου θα μαθαίναμε κι άλλα πράγματα, όπως π.χ. εάν ο αριθμός των θεατών αντιστοιχεί στα εισιτήρια που κόπηκαν, αν η αύξηση αφορά παραγωγές του φεστιβάλ ή ιδιωτών, ή τις πρώτες σκέψεις για την επόμενη χρονιά. Γενικά, θα ξαναβρισκόμασταν με την ομάδα του φεστιβάλ.