Η πολιτιστική ατζέντα της Παρασκευής

Η πολιτιστική ατζέντα της Παρασκευής

1' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

– Το έργο των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου «Φεγγάρι από χαρτί», με χαρακτήρες της δεκαετίας του ’60 που τους πλαισιώνει το συλλογικό τραύμα της Κατοχής και του Εμφυλίου, επιστρέφει στη Σκηνή «Μαρίκα Κοτοπούλη» του θεάτρου Rex. Στις 7.30 μ.μ. Πανεπιστημίου 48.

– Τα έργα «Η πολιορκία της Κορίνθου» του Ροσίνι, «Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 3» του Μπετόβεν και «Συμφωνία αρ. 4» του Μέντελσον ερμηνεύει στο Μέγαρο Μουσικής η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο πλαίσιο του κύκλου «Επαναστάσεις και εξεγέρσεις». Μουσική διεύθυνση: Φαίδρα Γιαννέλου. Σολίστ πιάνου: Θεοδοσία Ντόκου. Στις 8.30 μ.μ. Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη.

– Η Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών παρουσιάζει στον εκθεσιακό χώρο «Νίκος Κεσσανλής» την έκθεση του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών «Απόφοιτοι 2017-2018 & 2018-2019», σε επιμέλεια Ηλιάνας Φωκιανάκη. Από τις 5 μ.μ. Πειραιώς 256.

– Βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Μποστ, η παράσταση «Το επάγγελμα της μητρός μου», με ηρωίδα μια γυναίκα που αποφασίζει να συνεισφέρει στα οικογενειακά βάρη εργαζόμενη ως πόρνη, επιστρέφει στο θέατρο «Στοά», σε διασκευή και σκηνοθεσία του Θανάση Παπαγεωργίου. Στις 9.15 μ.μ. Μπισκίνη 55.

– Προσεγγίζοντας την έννοια της ουτοπίας στον 21ο αιώνα, το θεατρικό έργο του Χρήστου Οικονόμου «Η πολιορκία της Elusia», αποτέλεσμα του διεθνούς πρότζεκτ Extended Universe, παρουσιάζεται από το Εντροπία Ensemble στο θέατρο «ΠΚ», σε σκηνοθεσία Μαρίλλης Μαστραντώνη. Στις 9.30 μ.μ. Ρενέ Πυώ 2 και Κασομούλη 30.

– Το ντοκιμαντέρ του Νίκου Χαντζή «Music for ordinary life machines», μια καταγραφή της minimal synth και της synthpunk σκηνής στην Ελλάδα, προβάλλεται στον χώρο Chimeres Space. Ακολουθεί συναυλία με τους Dramachine. Στις 8 μ.μ. Πυθοδώρου 6.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή