ΑΤΖΕΝΤΑ

Η πολιτιστική ατζέντα της Παρασκευής

i-politistiki-atzenta-tis-paraskeyis-561669034

Η κωμωδία του Μολιέρου «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» ανεβαίνει από την ομάδα Gaff στο Θέατρο 104, σε σκηνοθεσία Σοφίας Καραγιάννη και ερμηνείες της ίδιας και των Ιωσήφ Ιωσηφίδη, Κωνσταντίνου Πασσά, Αλέξανδρου Τούντα, Κορίνας Θεοδωρίδου κ.ά. Στις 9.15 μ.μ., Ευμολπιδών 41.

Εργα ζωγραφικής, σχεδίου, χαρακτικής, καθώς και φωτογραφίες, κολάζ και ελαφριές κατασκευές, που δημιούργησαν είκοσι πέντε εικαστικοί από όλο το φάσμα της σύγχρονης τέχνης, περιλαμβάνει η ομαδική έκθεση «Ευτοπία», που παρουσιάζεται στην γκαλερί Chili Art. Από τις 11 π.μ., Δημοφώντος 13-15.

Η περφόρμανς «Amadé: The Real MOZART», ένα καλλιτεχνικό ψυχογράφημα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, που φωτίζει με σουρεαλιστικό τρόπο λιγότερο γνωστά κομμάτια της ζωής του, παρουσιάζεται από τον Χριστόφορο Αντωνιάδη στο ΜOMus – Πειραματικό Κέντρο Τεχνών. Στις 9 μ.μ., Αποθήκη Β1, λιμάνι Θεσσαλονίκης.

Η έκθεση φωτογραφίας του Παναγιώτη Σωτηρόπουλου «Ανώνυμες διαδρομές. Μια προσωπική ματιά στην Ελλάδα 2007-2017», με εικόνες που αποτυπώνουν μια μεταβατική για τη χώρα περίοδο, συνεχίζεται στο Μουσείο Μπενάκη. Από τις 10 π.μ., Πειραιώς 138.

Η κωμωδία του Μολιέρου «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» ανεβαίνει από την ομάδα Gaff στο Θέατρο 104, σε σκηνοθεσία Σοφίας Καραγιάννη και ερμηνείες της ίδιας και των Ιωσήφ Ιωσηφίδη, Κωνσταντίνου Πασσά, Αλέξανδρου Τούντα, Κορίνας Θεοδωρίδου κ.ά. Στις 9.15 μ.μ., Ευμολπιδών 41.

Αντλώντας έμπνευση από τη θεωρία των τεσσάρων χυμών του σώματος, η ατομική έκθεση του Αμερικανού καλλιτέχνη Κούπερ Τζάκομπι με τίτλο «The sun is bile» εγκαινιάζεται στον χώρο τέχνης Intermission. Από τις 12, Πολυδεύκους 37A.

Το έργο του Μήτσου Ευθυμιάδη «Ο φονιάς» ανεβαίνει στο θέατρο Εαρ Βικτώρια, σε σκηνοθεσία Γιάννη Διαμαντόπουλου. Παίζουν οι Τζώνης Θεοδωρίδης, Γιώργος Χριστοδούλου, Κωνσταντίνος Τζέμος και Νόνη Ιωαννίδου. Στις 9 μ.μ., Μαγνησίας 5 και Αριστοτέλους.

i-politistiki-atzenta-tis-paraskeyis0
Εργο της Αργυρώς Δρίβα από την έκθεση «Ευτοπία», στην γκαλερί Chili Art.