HOME CINEMA: Ανάπηρος «εκδικητής» και καλόγριες πολεμίστριες

HOME CINEMA: Ανάπηρος «εκδικητής» και καλόγριες πολεμίστριες

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο τέλος του τούνελ

ΘΡΙΛΕΡ (2016)

Σκηνοθεσία: Ροντρίγκο Γκράντε

Ερμηνείες: Λεονάρντο Σμπαράλια, Κλάρα Λάγκο, Πάμπλο Εκάρι

Από την πλατφόρμα του Cinobo επιλέγουμε ένα κλασικό ισπανόφωνο θρίλερ, το οποίο διαδραματίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο εσωτερικό ενός σπιτιού. Ο σαραντάρης Χοακίν είναι ένας καθηλωμένος στο αναπηρικό καροτσάκι μηχανικός υπολογιστών, που ζει μόνος μετά το δυστύχημα που του στοίχισε την οικογένειά του. Πιεσμένος από τα χρέη, αποφασίζει να νοικιάσει τον πάνω όροφο του σπιτιού του σε μια όμορφη στρίπερ, η οποία εμφανίζεται ξαφνικά μαζί με την 6χρονη κόρη της. Παράλληλα, ενώ δουλεύει στο υπόγειο, εντοπίζει περίεργους θορύβους, οι οποίοι, όπως αποδεικνύεται, προέρχονται από μια ομάδα διαρρηκτών που σκάβει τούνελ για να ληστέψει τη γειτονική τράπεζα.

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Ροντρίγκο Γκράντε ελέγχει πολύ αποτελεσματικά τον ρυθμό της ταινίας, αποτίνοντας φόρο τιμής στο «Rear Window» του Χίτσκοκ και κατασκευάζοντας ένα σφιχτοδεμένο θρίλερ με τα ελάχιστα δυνατά μέσα. Η ιδέα του ανάπηρου «εκδικητή» είναι βέβαια γοητευτική, δεν θα δούλευε όμως ποτέ χωρίς τα έξυπνα τρικ που τη συνοδεύουν. Κατά τα λοιπά, όλοι οι «κλασικοί» χαρακτήρες είναι εδώ: o σκληρός κακοποιός, ο διεφθαρμένος μπάτσος, η μοιραία γυναίκα κ.ο.κ. Κυρίως υπάρχει εκείνο το συναρπαστικό συναίσθημα που προκύπτει όταν η ένταση και οι ανατροπές έρχονται ακριβώς στην ώρα τους.

HOME CINEMA: Ανάπηρος «εκδικητής» και καλόγριες πολεμίστριες-1

Πολεμίστρια μοναχή

ΘΡΙΛΕΡ (2020)

Δημιουργός: Σάιμον Μπάρι

Ερμηνείες: Αλμπα Μπαπτίστα, Τόγια Τέρνερ, Κριστίνα Τοντέρι-Γιανγκ

Η πιο δημοφιλής σειρά των ημερών στην πλατφόρμα του Netflix είναι ένα κομίστικο θρίλερ φαντασίας, με πρωταγωνίστρια μια… μοναχή. Η Εύα, μια δεκαεννιάχρονη κοπέλα, ξυπνά στο τραπέζι ενός νεκροτομείου, για να ανακαλύψει πως έχει αποκτήσει υπερφυσικές δυνάμεις. Αυτές οφείλονται σε ένα πανίσχυρο στεφάνι, το οποίο τοποθετήθηκε στο σώμα της δίχως να το ξέρει, καθιστώντας την τρομερό όπλο μιας μυστικής οργάνωσης που κυνηγά δαίμονες. Οι πολεμίστριες που την απαρτίζουν είναι επίσης νεαρές καλόγριες, με την Εύα να πρέπει πια να πάρει τη θέση της ανάμεσά τους, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει ψυχικά τραύματα από την παιδική της ηλικία.

Ο πρώτος κύκλος των οκτώ επεισοδίων αποτελεί επί της ουσίας μια εναλλακτική ιστορία ενηλικίωσης, διανθισμένη με σκοτεινούς δαίμονες, ιερά αντικείμενα και αρκετό μυστήριο που κρατά (αρχικά) και το ενδιαφέρον του θεατή. Η συνέχεια, ευτυχώς, έχει ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία, όταν στο παιχνίδι μπαίνουν η θρησκευτική πίστη, τα ηθικά διλήμματα αλλά και η επιστήμη, η οποία βάζει σε… πειρασμό την εναλλακτική μοναχή μας. Η ταλαντούχα Αλμπα Μπαπτίστα τα καταφέρνει καλά στον πρωταγωνιστικό ρόλο, σε μια σειρά δίχως κάποια αξιοσημείωτη πρωτοτυπία, που βλέπεται όμως ευχάριστα και γίνεται καλύτερη καθώς τα επεισόδια προχωρούν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή