ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Uni.Fund επενδύει στην πλατφόρμα e-satisfaction.com

Το Uni.Fund επενδύει στην πλατφόρμα e-satisfaction.com

Στην πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η ελληνική νεοφυής εταιρεία e-satisfaction.com, συνεπενδύει το επενδυτικό κεφάλαιο Uni.Fund σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή. Η εταιρεία έχει αναπτύξει μία τεχνολογική λύση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μία επιχείρηση λιανεμπορίου συλλέγει και αξιοποιεί τις γνώμες (feedback) των καταναλωτών για τις υπηρεσίες που παρέχει σε όλα τα κανάλια διανομής (φυσικό, ηλεκτρονικό κατάστημα). Mε αυτόν τον τρόπο η εν λόγω επιχείρηση μπορεί να κατανοήσει πιο εύκολα και γρήγορα τις ανάγκες του πελάτη. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι το ποσό που επενδύθηκε σε αυτήν φαίνεται να υπερβαίνει τις 300.000 ευρώ. 

Με το e-satisfaction.com, οι λιανέμποροι μπορούν να αξιοποιήσουν την αξιολόγηση των πελατών τους για τις υπηρεσίες τους, προκειμένου μετά να τις βελτιώσουν αυξάνοντας παράλληλα τον βαθμό ικανοποίησης των ίδιων των καταναλωτών. 

Ενώ οι έρευνες που «τρέχουν» κατά καιρούς οι εταιρείες για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών τους μπορεί να μην κινήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, μέσω της τεχνολογίας της e-satisfaction.com η συμμετοχή των καταναλωτών είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, 2-2,5 φορές μεγαλύτερη από τον μέσο όρο αντίστοιχων ερευνών. 

Η εταιρεία μετράει πάνω από 300 πελάτες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου μεταξύ των οποίων οι Intersport, Leroy Merlin, Sephora, Public, My Market κ.ά., ενώ μέσω της χρηματοδότησης αναμένεται να επεκταθεί και σε νέες αγορές, με πρώτο σταθμό την αγορά της Γαλλίας. «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Uni.Fund. 

Η συνεργασία αυτή και η έμπρακτη υποστήριξη, ειδικά μέσα σε συνθήκες που η αγορά του retail μετασχηματίζεται με δραματικά γρήγορους ρυθμούς, μας επιτρέπει να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις με ταχύτητα και να αποδείξουμε έμπρακτα πως μια κρίση μπορεί να κρύβει μεγάλες ευκαιρίες», επεσήμανε ο Ευάγγελος Κοτσώνης, ιδρυτής και CEO της εταιρείας.