Διπλάσια αύξηση πωλήσεων αναμένει φέτος η Pepsico

Διπλάσια αύξηση πωλήσεων αναμένει φέτος η Pepsico

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα σνακ που καταναλώθηκαν σε μεγάλες ποσότητες στο σπίτι στη διάρκεια των lockdowns συγκράτησαν περαιτέρω απώλειες για την PepsiCo στην Ελλάδα, η οποία είδε τις πωλήσεις αναψυκτικών να μειώνονται την ίδια ώρα, κυρίως λόγω της κλειστής για μεγάλο χρονικό διάστημα εστίασης. Για το 2021 η PepsiCo Hellas αναμένει πολύ σημαντική βελτίωση έναντι του 2020 όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της, συγκεκριμένα αναμένει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, ξεπερνώντας ακόμα και τα επίπεδα του 2019. Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, ο κύκλος εργασιών συνολικά του ομίλου (αναψυκτικά και σνακ) στην Ελλάδα διαμορφώθηκε το 2020 σε 158,4 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 2,3% σε σύγκριση με το 2019, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων αναψυκτικών. Από την άλλη, ειδικά ο κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητα των σνακ αυξήθηκε κατά 2,82%, στα 120,8 εκατ. ευρώ έναντι 117,49 εκατ. ευρώ το 2019. Μάλιστα, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία στην οικονομική της έκθεση, οφείλεται κυρίως στην άνοδο που εμφάνισαν οι πωλήσεις σε συγκεκριμένα είδη, όπως τα Cheetos, τα δημητριακά Quaker (Τραγανές Μπουκιές) και τα Lay’s.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος PepsiCo αποφάσισε πέρυσι τη συγχώνευση των δύο θυγατρικών που διατηρούσε στην Ελλάδα, της Pepsico-Ηβη (αναψυκτικά) και της Tasty Foods (σνακ), και πλέον δραστηριοποιείται στη χώρα με την επωνυμία PepsiCo Hellas. Το μεικτό κέρδος της χρήσης (δεν περιλαμβάνονται τα αναψυκτικά) ανήλθε σε ποσό περίπου 59 εκατ. ευρώ έναντι 55,97 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 5,43%, η οποία οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των πωλήσεων. Τα καθαρά προ φόρων κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν το 2020 σε 6,85 εκατ. ευρώ έναντι 7,94 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν πέρυσι σε 6,85 εκατ. ευρώ έναντι 5,54 εκατ. ευρώ το 2019.

Ο σχεδιασμός της εταιρείας για φέτος και την επόμενη χρονιά περιλαμβάνει τα εξής:

To 2020 o κύκλος εργασιών του ομίλου στην ελληνική αγορά διαμορφώθηκε στα 158,4 εκατ. ευρώ.

Αξιοποίηση ακόμη περισσότερο των οικονομιών κλίμακος και των εμπορικών πλεονεκτημάτων που επέφερε η συγχώνευση των δύο εταιρειών.

Περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, αλλά και προώθηση  νέων που στοχεύουν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για πιο υγιεινή διατροφή.

Υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών εξόδων, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακος.

Περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, δημιουργία νέων συνεργασιών (όπως αυτή για την παραγωγή και διανομή νέου εμφιαλωμένου νερού) καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η Pepsico Hellas προχώρησε σε συμφωνία με την εταιρεία NU Aqua για την πώληση του εργοστασίου εμφιάλωσης νερού που είχε στο Λουτράκι Κορινθίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή