ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Αναμένει λειτουργικά κέρδη 720 εκατ. ευρώ το 2022

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασαν οι διαδικτυακές δραστηριότητες του ομίλου ΟΠΑΠ στο εννεάμηνο του 2022

ΟΠΑΠ: Αναμένει λειτουργικά κέρδη 720 εκατ. ευρώ το 2022

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασαν οι διαδικτυακές δραστηριότητες του ομίλου ΟΠΑΠ στο εννεάμηνο του 2022. Οπως ανέφερε κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη αναλυτών με αφορμή τα αποτελέσματα εννεαμήνου ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Jan Karas, οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αναπτύσσονται σε ετήσια βάση, σημειώνοντας αύξηση της βάσης ενεργών πελατών και της online παικτικής δραστηριότητας.

Προς αυτή την κατεύθυνση, κατά το τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς ο ΟΠΑΠ εστίασε στην περαιτέρω αναβάθμιση της online πρότασής του προς τους πελάτες. Ενδεικτικά, το τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) από το διαδικτυακό καζίνο ενισχύθηκαν κατά 31,4%, σε περίπου 55 εκατ. ευρώ, σε ετήσια βάση. Επίσης, η συνεισφορά των online δραστηριοτήτων διαφαίνεται και στα καθαρά έσοδα προ εισφορών των παιχνιδιών αθλητικού στοιχηματισμού, που αυξήθηκαν, στο εννεάμηνο, ετησίως κατά 24,6%, σε 443 εκατ. ευρώ.

Αύξηση κατά 34,4% κατέγραψαν συνολικά και τα ενοποιημένα GGR του εννεαμήνου, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2021, έχοντας διαμορφωθεί σε περίπου 1,4 δισ. ευρώ. Πρόκειται για ισχυρές επιδόσεις, όπως ανέφερε η διοίκηση του ΟΠΑΠ κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη, των οποίων καταλύτης είναι η συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων και η σταθερά δυναμική ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων.

Οπως σχολίασε ο κ. Karas, oι δραστηριότητες της εταιρείας συνέχισαν να επιδεικνύουν ανθεκτικότητα σε μια περίοδο περιορισμένης καταναλωτικής δαπάνης, «γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο ΟΠΑΠ προσφέρει προσιτή διασκέδαση για όλους». Επιπλέον, η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθηση ότι η θετική δυναμική που έχει αποτυπωθεί θα οδηγήσει σε περαιτέρω ισχυρά μεγέθη κατά το σύνολο της φετινής χρονιάς. Με αυτά τα δεδομένα ο ΟΠΑΠ προχώρησε σε αναβάθμιση του στόχου για τα EBITDA του 2022, εκτιμώντας ότι θα διαμορφωθούν πέριξ των 720 εκατ. ευρώ.

Εκτός από την ενίσχυση της διαδικτυακής δραστηριότητας, ο ΟΠΑΠ δίνει έμφαση και στην υλοποίηση ενεργειών για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα, όπου κατά το εννεάμηνο επέστρεψαν οι περιστασιακοί παίκτες. Ετσι, ενόψει και του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση των αποδόσεων του «Πάμε Στοίχημα» στα πρακτορεία, οι οποίες είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς. Οπως σημείωσε ο CEO του ΟΠΑΠ, η «κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση του ΟΠΑΠ να υλοποιεί τολμηρές και ρηξικέλευθες αποφάσεις, θέτοντας τον πελάτη στο επίκεντρο».