Black Friday: Χαμηλότερες του αναμενόμενου οι ηλεκτρονικές προσφορές μέσω Skroutz

Black Friday: Χαμηλότερες του αναμενόμενου οι ηλεκτρονικές προσφορές μέσω Skroutz

Μόλις 25% των αγορών που πραγματοποιήθηκαν τη συγκεκριμένη ημέρα ήταν με μειωμένη τιμή

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μόλις 25% των προϊόντων που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της Skroutz αγοράστηκαν σε χαμηλότερη τιμή την περίοδο της Black Friday, την περίοδο δηλαδή των μεγάλων προσφορών και των μεγάλων εκπτώσεων, σε σύγκριση με τις μέσες τιμές την εβδομάδα που προηγήθηκε (13-17.11). Μάλιστα, στο top10 των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα εντοπίζονται περισσότερο είδη ένδυσης, δηλαδή παιδικά μπουφάν, παιδικά φορέματα, παιδικές φόρμες, παρά προϊόντα τεχνολογίας, τα οποία θεωρητικά έχουν την τιμητική τους κατά την πολυαναμενόμενη περίοδο της Black Friday. Το ακόμη πιο παράδοξο είναι πως ένα σημαντικό ποσοστό προϊόντων, της τάξης του 9,32%, όχι μόνο δεν διατέθηκε με έκπτωση αλλά πουλήθηκε από τους εμπόρους ακριβότερα σε σύγκριση με την προ Black Friday περίοδο.

Ετσι προκύπτει πως σχεδόν 7 στα 10 προϊόντα πουλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την προ Black Friday περίοδο, καθώς μόλις το 25% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή –ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με άλλες χρονιές–, ενώ το 9% πουλήθηκε ακριβότερα. Τα παραπάνω προκύπτουν από στοιχεία που ανέλυσε η ομάδα business intelligence του Skroutz στο Black Friday 2022 Report, τα οποία δείχνουν πως η τιμή του καλαθιού αγορών αυξήθηκε κατά 39% σε σύγκριση με το 2021. Ειδικότερα, σχεδόν το 46% των προϊόντων στην κατηγορία ειδών μόδας που αγοράστηκε μέσω Skroutz διατέθηκε φθηνότερα την εβδομάδα της Black Friday (21-27.11), ενώ με έκπτωση διατέθηκε το 30% των προϊόντων της κατηγορίας «hobby-αθλητισμός» (αθλητικά παπούτσια, όργανα γυμναστικής), αλλά και το 25% των παιδικών – βρεφικών ειδών.

Από την άλλη, από το σύνολο των επαγγελματικών προϊόντων προς τις επιχειρήσεις (ιατρικός εξοπλισμός, ταμειακές μηχανές, εξοπλισμός για εστίαση) που αγοράστηκαν μέσω του marketplace της Skroutz, ένα ποσοστό σχεδόν 11% αγοράστηκε ακριβότερα, ενώ από την κατηγορία των προϊόντων «υγεία-ομορφιά» ποσοστό 10,4% διατέθηκε σε υψηλότερη τιμή. Ακολουθεί η κατηγορία των προϊόντων τεχνολογίας, ενώ ακριβότερα διατέθηκαν και προϊόντα στην κατηγορία «auto-moto» (εξοπλισμός αυτοκινήτων, μοτοσικλετών κ.λπ). Συνολικά, οι επισκέψεις στην πλατφόρμα της Skroutz την περίοδο της Black Friday έφθασαν στα 10 εκατ., αριθμός που κινείται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ ο όγκος των παραγγελιών άγγιξε τις 600.000.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή