Τα επόμενα βήματα της Media Strom

Τα επόμενα βήματα της Media Strom

Διείσδυση στην αγορά των ξενοδοχείων, εξαγωγές προς Βαλκάνια και ηλεκτρονικές πωλήσεις, οι προτεραιότητες

2' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η μεγαλύτερη διείσδυση στην επαγγελματική αγορά, και δη σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων, και η ανάπτυξη των εξαγωγών κυρίως προς τις περιοχές των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής αποτελούν τους επόμενους στόχους της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, γνωστής στο ευρύ κοινό ως Media Strom, η οποία συμπλήρωσε 55 χρόνια ζωής. Την ίδια ώρα σχεδιάζει την παρουσία της και στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων, επιχειρώντας μέσα από πιο προσιτές λύσεις να απευθυνθεί και στο πιο νεανικό κοινό. Το ενδιαφέρον είναι ότι η εταιρεία, αν και προ οικονομικής κρίσης δέχτηκε πρόταση για να κατασκευάσει εργοστάσιο στη Βουλγαρία, επέλεξε να επενδύσει στην Ελλάδα, κατασκευάζοντας το 2010 το κορυφαίο εργοστάσιο στρωμάτων στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Μαρκόπουλο Αττικής, εργοστάσιο που συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών κορυφαίων στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο Γιώργος Νιάρχος, γενικός διευθυντής της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας, στόχος είναι μέσα στο 2023 να αυξηθούν οι πωλήσεις προς την επαγγελματική αγορά (κυρίως ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων) κατά 40% σε σύγκριση με πέρυσι, που ήταν περίπου 2,1 εκατ. ευρώ (7,9%) σε ένα σύνολο πωλήσεων 26,5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι ο όγκος πωλήσεων συνολικά της λεγόμενης επαγγελματικής αγοράς υπολογίζεται σε 100.000-120.000 στρώματα ετησίως. Στη λεγόμενη οικιακή αγορά, που αποτελεί και το δυνατό στοιχείο της Media Strom, η εταιρεία προγραμματίζει μέσα στο 2023 τις ακόλουθες κινήσεις: α) ίδρυση τριών νέων εταιρικών καταστημάτων έτσι ώστε μέχρι το τέλος του έτους να φτάσουν τα 38, από 35 που είναι σήμερα, β) τοποθέτηση στην αγορά πιο προσιτών λύσεων, που θα απευθύνονται κυρίως στο νεανικό κοινό, οι οποίες θα διατίθενται και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και γ) τοποθέτηση στην αγορά κάποιων επετειακών κωδικών. Οσον αφορά το δεύτερο, η εταιρεία έχει αναπτύξει ήδη ένα νέο σήμα, το Sleep Dimmer, με ένα φυσικό κατάστημα στην περιοχή του Αλίμου. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η εταιρεία και στη συνεργασία της με την Praktiker, συνεργασία που υφίσταται από το 1992, όταν η αλυσίδα ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, με τη δημιουργία ενός νέου σήματος (το Zenius) ειδικά για την Praktiker. Οι πωλήσεις προς την Praktiker αντιστοιχούν σε περίπου 6% του συνολικού τζίρου της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας. Σε ετήσια βάση υπολογίζεται ότι πωλούνται συνολικά στην ελληνική οικιακή αγορά περί τις 450.000-500.000 στρώματα. Η εγχώρια αγορά στρωμάτων σε τιμές καταναλωτή υπολογίζεται σε 160 εκατ. ευρώ, με τη Media Strom να κατέχει ηγετικό μερίδιο.

Οσον αφορά τη δραστηριότητα εκτός Ελλάδας, η εταιρεία διερευνά σε πρώτη φάση τις αγορές της Αλβανίας και της Κύπρου, ενώ ευρύτερα το ενδιαφέρον της επικεντρώνεται στις αγορές των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής. Αξίζει να σημειωθεί ότι τη δεκαετία του ’90 η εταιρεία είχε σημαντική παρουσία στη Ρωσία με τέσσερα καταστήματα Media Strom στη Μόσχα, παρουσία η οποία όμως τερματίστηκε μετά τη μεγάλη υποτίμηση που υπέστη το ρούβλι τον Αύγουστο του 1998.

Το 2022 οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 26,5 εκατ. ευρώ, από 22,1 εκατ. ευρώ το 2021, και τα EBITDA υπολογίζονται σε 5,8 εκατ. ευρώ, από 6,2 εκατ. ευρώ το 2021. Στόχος για το 2023 είναι πωλήσεις στο επίπεδο των 30 εκατ. ευρώ και αύξηση των EBITDA στα 7 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή