Απόβαση της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD στο Ελληνικό

Απόβαση της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD στο Ελληνικό

Η εταιρεία επέλεξε τον όμιλο Σφακιανάκη ως επίσημο διανομέα

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το μεγαλύτερο σημείο παρουσίας στην Ελλάδα, με υποδομές φόρτισης, σχεδιάζει να αναπτύξει στην περιοχή του Ελληνικού η κινεζική πολυεθνική βιομηχανία κατασκευής ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων BYD, που ανακοίνωσε, χθες το βράδυ, στο Ζάππειο, τη συνεργασία της με τον όμιλο Σφακιανάκη. 

Οπως ανέφερε ο Κριστιάν Ολιβερ Τάκη, μέλος του Δ.Σ. του ομίλου που αποτελεί τον επίσημο διανομέα της BYD, στο Ελληνικό, η εταιρεία θα δημιουργήσει σε επιφάνεια 3.500 τετραγωνικών μέτρων το μεγαλύτερο κέντρο πωλήσεων και υπηρεσιών μεταπώλησης, που θα περιλαμβάνει σταθμούς ταχυφόρτισης για τους πελάτες της.

«Η ναυαρχίδα μας θα βρίσκεται στο κατώφλι του μεγαλύτερου έργου αστικής αναγέννησης της Ευρώπης, του Ελληνικού. Η πρώτη “έξυπνη” πόλη της Ελλάδας αποτελεί την τέλεια τοποθεσία για εμάς, με την πρώτη φάση του masterplan (σ.σ.: του Ελληνικού) να ολοκληρώνεται σταδιακά την επόμενη τριετία», σημείωσε.

Εκθεσιακό κέντρο

Την Τρίτη, η BYD εγκαινίασε το εκθεσιακό της κέντρο στη συμβολή της Λεωφόρου Κηφισίας με την οδό Αμαρυσίας Αρτέμιδος στο Μαρούσι. Θα ακολουθήσει, σε χρονικό ορίζοντα δύο εβδομάδων, η έναρξη λειτουργίας ενός ακόμη καταστήματος της εταιρείας στη συμβολή των Λεωφόρων Κηφισού και Αθηνών στο Αιγάλεω, ενώ, μέσα στη χρονιά, σχεδιάζεται η δημιουργία συνολικά έξι αντιπροσωπειών σε τέσσερις ελληνικές πόλεις.

«Η απόφαση να εκπροσωπήσουμε την BYD στην Ελλάδα είναι μια απόδειξη της δέσμευσής μας στην περιβαλλοντική προστασία και την καινοτομία. Σκοπεύουμε να θεμελιώσουμε ένα ισχυρό οικοσύστημα για την ηλεκτροκίνηση που περιλαμβάνει υποδομές φόρτισης και ενσωμάτωση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Σφακιανάκη, Σταύρος Τάκη.

«Θα πρέπει να υπάρξουν κίνητρα απόσυρσης του γηρασμένου στόλου, που είναι ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη», πρόσθεσε ο κ. Τάκη, σχολιάζοντας τις προοπτικές που εμφανίζει η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα.

«Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα όπου ξεκινήσαμε να δραστηριοποιούμαστε φέτος. Εχουμε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσουμε (σ.σ.: στην Ουγγαρία) το πρώτο εργοστάσιό μας στην Ευρώπη, επιδιώκοντας να ενισχύσουμε τη συμβολή μας στην ηλεκτρική κινητικότητα», τόνισε χθες ο γενικός Διευθυντής Ευρώπης της BYD Μίκαελ Σου.

Προϊοντικό χαρτοφυλάκιο

Η εταιρεία αυτή τη στιγμή διαθέτει προς πώληση τα αυτοκίνητα Atto3, ένα SUV (με μήκος 4,45 μέτρων), και το Seal, ένα τετράθυρο Sedan μήκους 4,8 μέτρων. Η τιμή των εκδόσεων comfort και design του Atto 3 ξεκινάει από 37.990 ευρώ και 39.990 ευρώ αντίστοιχα, ενώ τα μοντέλα Design και Excellence AWD του SEAL πωλούνται από 45.990 και 48.990 ευρώ.

Το προσεχές διάστημα, η BYD θα ενισχύσει το ελληνικό προϊόντικό χαρτοφυλάκιό της με τα μοντέλα HAN, TANG, Dolphin και Seal U.

Η BYD, που ιδρύθηκε το 1995 και εισήλθε στην αγορά αυτοκινήτου το 2003, ξεπέρασε σε πωλήσεις (3 εκατ.) την Tesla το 2023, επεκτείνεται γοργά στην Ευρώπη, διαθέτοντας παρουσία σε 20 χώρες. Πέρυσι μόνο εγκαινίασε 148 καταστήματα, αριθμώντας συνολικά 251. Στη Μάλτα, τον περασμένο Νοέμβριο, η κινεζική πολυεθνική κατέκτησε την πρώτη θέση σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV). Στην Αυστρία πραγματοποίησε 1.000 πωλήσεις κατά το πρώτο έτος παρουσίας της στη χώρα.

Στην Ελλάδα η εταιρεία, με στόχο να προσελκύσει νέους πελάτες, προσφέρει τριετή δωρεάν συντήρηση για παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή