Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών 36% παρά την πτώση τζίρου

Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών 36% παρά την πτώση τζίρου

Η διοίκηση προτίθεται να προτείνει στη γενική συνέλευση τη διανομή μερίσματος μεικτού ποσού 0,04 ευρώ ανά μετοχή

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με μείωση των πωλήσεων, αλλά σημαντική αύξηση των κερδών, λόγω της πτώσης του κόστους των πρώτων υλών και των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης των επώνυμων και των ξενοδοχειακών προϊόντων, έκλεισε το 2023 για την «Παπουτσάνης».

Για το 2024 η διοίκηση της εταιρείας προσδοκά ακόμη καλύτερες επιδόσεις, με το βάρος να δίνεται στα επώνυμα προϊόντα, όπου εισήλθε και σε νέες κατηγορίες, και στα ξενοδοχειακά, λόγω της αναμενόμενης καλής πορείας του τουρισμού. Σημειώνεται, εξάλλου, ότι εντός του πρώτου τριμήνου 2024 ξεκίνησε συνεργασία με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, η οποία θα έχει αναπτυχθεί πλήρως έως το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η εισηγμένη, ο κύκλος εργασιών της το 2023 διαμορφώθηκε στα 62,27 εκατ. ευρώ έναντι 70,74 εκατ. ευρώ το 2022, υποχωρώντας κατά 12%. Το 55% του κύκλου εργασιών προήλθε από τις πωλήσεις εκτός Ελλάδος, κάτι που αποτελεί ισχυρό κίνητρο για την εταιρεία στο να αναζητεί, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», ευκαιρία για την κατασκευή ή απόκτηση παραγωγικής μονάδας και εκτός Ελλάδος.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ενισχύθηκαν κατά 27% σε σχέση με το 2022 και ανήλθαν στα 9,2 εκατ. ευρώ από 7,23 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 5 εκατ. ευρώ ή 8% επί του κύκλου εργασιών βελτιωμένα κατά 28%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 4,1 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 36%.

Στα επώνυμα προϊόντα καταγράφηκε το 2023 ανάπτυξη 36%. Μάλιστα, εξαιρώντας την κατηγορία του αντισηπτικού, η οποία παρουσιάζει συνολικά πτώση, ο ρυθμός ανάπτυξης για τα επώνυμα προϊόντα της «Παπουτσάνης» ήταν 53,4%.

Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων μειώθηκαν κατά 32% συγκριτικά με τις αντίστοιχες πωλήσεις του 2022, με τις πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προς τις ξενοδοχειακές μονάδες της εγχώριας αγοράς να αυξάνονται κατά 17%. Οι πωλήσεις των προϊόντων για τρίτους (φασόν και ιδιωτική ετικέτα) μειώθηκαν κατά 11%, ενώ οι πωλήσεις σαπωνομαζών υποχώρησαν κατά 32%.

Η διοίκηση προτίθεται να προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μεικτού ποσού 0,04 ευρώ ανά μετοχή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή