Στρατηγική «συγκατοίκησης» από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στρατηγική «συγκατοίκησης» από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Και αλυσίδες εστίασης θα λειτουργούν εντός των μεγάλων σούπερ μάρκετ

2' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ισχύς εν τη ενώσει φαίνεται ότι αποτελεί τη νέα στρατηγική για την ανάπτυξη της «ΑΒ Βασιλόπουλος», καθώς η αλυσίδα μετά τις συνεργασίες της για «συγκατοίκηση» με τη Holland & Barrett του ομίλου Φουρλή και την πολωνική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού Pepco, δρομολογεί συμφωνίες με αλυσίδες εστίασης –κυρίως γρήγορου φαγητού, όπως σουβλάκι, πίτσα– που θα λειτουργούν εντός των μεγάλων σούπερ μάρκετ. Η αρχή σχεδιάζεται να γίνει στο υπερμάρκετ που άνοιξε η αλυσίδα στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου στην περιοχή του Αμαρουσίου, στο Δαχτυλίδι.

Μέσα από αυτή την κίνηση η «ΑΒ Βασιλόπουλος» φιλοδοξεί να προσελκύσει πελάτες και μάλιστα περισσότερες ώρες στο συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο γειτνιάζει κυρίως με κτίρια γραφείων, καθώς και να κρατήσει τους πελάτες για μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στο κατάστημα. Με άλλα λόγια, ένας εργαζόμενος θα μπορεί να επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ για να αγοράσει φαγητό και επιπλέον να κάνει τις απαιτούμενες αγορές ειδών παντοπωλείου για το σπίτι του.

H τάση αυτή, γνωστή και ως «grocerant» (από τη σύνθεση των λέξεων groceries = παντοπωλείο, σούπερ μάρκετ και restaurant = εστιατόριο) έχει αναπτυχθεί από την προηγούμενη δεκαετία στις ΗΠΑ, αλλά γίνεται ακόμη πιο έντονη δεδομένου ότι συνολικά το έτοιμο φαγητό γνωρίζει παγκοσμίως ισχυρή ανάπτυξη, καθώς οι νεότερες γενιές μαγειρεύουν λιγότερο.

Την ίδια ώρα, συνεχίζονται οι συνεργασίες της «ΑΒ Βασιλόπουλος» με την αλυσίδα ειδών υγείας και ευεξίας Holland & Barrett, η οποία στην Ελλάδα αναπτύσσεται από τον όμιλο Φουρλή. Μετά το πρώτο shop-in-shop στο υπερμάρκετ της ΑΒ στο Ελληνικό, θα λειτουργήσει το προσεχές διάστημα κατάστημα Holland & Barrett στο ανακαινισμένο υπερμάρκετ της ΑΒ που βρίσκεται επί της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας, πριν από τον Αγιο Στέφανο, ενώ θα ανοίξει ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Τόσο η πλευρά της ΑΒ όσο και η πλευρά του ομίλου Φουρλή εμφανίζονται ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι.

Εχει ήδη συνεργασίες με τη Holland & Barrett του ομίλου Φουρλή και την πολωνική Pepco.

Αποδοτική φαίνεται ότι είναι και η «συγκατοίκηση» με την πολωνική εκπτωτική αλυσίδα Pepco και έτσι μετά τη σχετική συνεργασία στα καταστήματα της «ΑΒ Βασιλόπουλος» σε Παιανία, Γρεβενά, Σάππες και Σέρρες μελετάται η επέκτασή της και σε άλλες περιοχές, όπως στα Γιαννιτσά, με την έμφαση να δίνεται στην περιφέρεια.

Οι άλλες δύο κινήσεις στις οποίες δίνει έμφαση φέτος η διοίκηση της «ΑΒ Βασιλόπουλος» προκειμένου αφενός να ανακτήσει μερίδια –ή τουλάχιστον να μην έχει περαιτέρω απώλειες– και αφετέρου να επιστρέψει στην κερδοφορία, είναι η συνέχιση των προσφορών που συνδέονται με την επιβράβευση των καταναλωτών με τις περίφημες δωροεπιταγές αξίας 6 ευρώ. Αυτό που κάνει η αλυσίδα είναι να βάζει σε προσφορά τα προϊόντα μιας μεγάλης κατηγορίας, διαφορετικής κάθε εβδομάδα, και με αγορές αξίας 20 ευρώ και άνω οι πελάτες να κερδίζουν μια εξάευρη επιταγή.

Σε ό,τι αφορά την επιστροφή στην κερδοφορία, αυτή περνάει μέσα και από τη μείωση των εξόδων, στόχος ο οποίος εκτιμάται ότι μπορεί να επιτευχθεί με τη μετατροπή εταιρικών καταστημάτων σε καταστήματα που θα λειτουργούν με franchising, κατά βάση μικρού μεγέθους. Ηδη αυτό έχει γίνει με 12 καταστήματα και αναμένεται η σχετική μετατροπή 12 ακόμη μέχρι το τέλος του 2024.

Την ίδια ώρα, βεβαίως, η αλυσίδα ανοίγει και κάποια δικά της νέα καταστήματα, όπως στη Χερσόνησο στην Κρήτη, ενώ διερευνά την επέκτασή της –ακόμη και μέσω εξαγοράς τοπικής αλυσίδας– στην Πελοπόννησο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή