ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Notos Com ανέλαβε τη διανομή των Shiseido και Dolce&Gabbana

i-notos-com-anelave-ti-dianomi-ton-shiseido-kai-dolce-amp-038-gabbana-2339135

Στη Notos Com περιήλθαν και επισήμως τα δύο brands Shiseido και Dolce&Gabbana, λίγες ημέρες μετά τη συμφωνία για την αναδιάρθρωση και την αναχρηματοδότηση του ομίλου από το βρετανικό επενδυτικό fund Μ&G.

To γεγονός αυτό –που είχε ήδη αποκαλύψει η «Κ»– αποτελεί ουσιαστικά ένα αισιόδοξο βήμα για την ανάκαμψη του ομίλου, δεδομένου ότι η ενσωμάτωση των δύο brands στο χαρτοφυλάκιό του θα ενισχύσει τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά 10%-12% και θα συμβάλει –σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση– στην υλοποίηση του πενταετούς αναπτυξιακού πλάνου που έχει καταρτίσει σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιείται.

Σύμφωνα λοιπόν με επίσημη ανακοίνωση, η Notos Com  διευρύνει τη συνεργασία της με τη Shiseido EMEA αναλαμβάνοντας την αποκλειστική διανομή των brands Shiseido και Dolce&Gabbana για την ελληνική αγορά.

Υπενθυμίζεται, άλλωστε, ότι την αντιπροσωπεία της Shiseido αναλαμβάνει η Notos Com ύστερα και από την εκπνοή στις 30/9 της συμφωνίας που διατηρούσε η ιαπωνική φίρμα με τη Folli Follie Cosmetics, θυγατρική του ομίλου Folli Follie.

Η μετακίνηση αυτή ουσιαστικά σηματοδοτεί για τον τελευταίο άλλη μια σημαντική απώλεια ενός μεγάλου brand από το χαρτοφυλάκιό του, ως αποτέλεσμα του σκανδάλου παραποίησης οικονομικών στοιχείων που έφερε στο φως πέρυσι το αμερικανικό fund QCM.

Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι η ενσωμάτωση των δύο brands ήταν πιο σημαντική για τη Notos Com σε σχέση με τους υπόλοιπους παίκτες της αγοράς που εποφθαλμιούσαν την αντιπροσωπεία της Shiseido, αφενός γιατί αυτή θα έστελνε ένα θετικό μήνυμα στην αγορά σχετικά με τη βιωσιμότητα του ομίλου, αφετέρου διότι αυτή η συνεργασία θα συνέβαλε στην ολοκλήρωση του deal με το βρετανικό fund M&G. Σημειώνεται ότι ο τζίρος της Shiseido στην ελληνική αγορά εκτιμάται στα 12 εκατ. ευρώ.

Η ανάληψη των δύο νέων brands που ανήκουν στον ευρύτερο όμιλο της Shiseido αναμένεται να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της Notos Com τόσο στην κατηγορία περιποίησης προσώπου, σώματος και αντηλιακών (μέσω του brand της Shiseido) όσο και στην κατηγορία των αρωμάτων (μέσω της D&G).

Ανάμεσα στα brands που συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της Notos Com είναι τα Chanel, Clarins Group, Guerlain, Sisley, ενώ την αντιπροσωπεία της Shiseido διεκδικούσαν τόσο η Cosmobrands, θυγατρική της «Αττικά Πολυκαταστήματα», όσο και η εταιρεία Aromca, που διανέμει σημαντικά brands στον κλάδο των αρωμάτων.