Επέκταση σε ασιατικές αγορές δρομολογεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Επέκταση σε ασιατικές αγορές δρομολογεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

2' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η εξωστρέφεια είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για το 2020, καθώς η ελληνική θυγατρική του ομίλου Heineken βρίσκεται σε συζητήσεις με τον τελευταίο για εξαγωγές των προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα ακόμη και σε ασιατικές αγορές. Εντός συνόρων, από την άλλη, ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης ζυθοποιίας στην Ελλάδα, ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, αποκάλυψε χθες το βράδυ, μιλώντας σε ειδική εκδήλωση της εταιρείας, ότι συνολικά ο κλάδος βρίσκεται στη φάση της κατάρτισης μελέτης βάσει της οποίας θα αποδεικνύεται η θετική επίπτωση στην ελληνική οικονομία από τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στην μπίρα.

Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα ανέφερε χθες ο κ. Δανιηλίδης, μετά την προβολή ειδικής ταινίας για την ιστορία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σήμερα οι εξαγωγές που πραγματοποιεί η εταιρεία αντιστοιχούν σε ποσοστό πάνω από 10% των συνολικών πωλήσεών της, ποσοστό που η σημερινή διοίκηση επιθυμεί να αυξήσει και να διευρύνει την παρουσία της σε όλες τις ηπείρους. «Το ήδη θετικό είναι ότι ο λόγος εξαγωγών προς εισαγωγές στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι 8 προς 1», πρόσθεσε.

Η διεύρυνση της παρουσίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εντός και εκτός συνόρων θα γίνει και μέσω της τοποθέτησης νέων προϊόντων στην αγορά, ενώ σχεδιάζεται και το επαναλανσάρισμα κάποιων σημάτων, μεταξύ αυτών και των σημάτων Marathon και Athenian, οι οποίες εξάγονται κυρίως σε χώρες με πολυπληθείς ελληνικές κοινότητες. Στα σχέδια της εταιρείας, επίσης, είναι η ενίσχυση του μεριδίου της στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού, όπου δραστηριοποιείται με το σήμα «Ιόλη».

Κληθείς να σχολιάσει τα αποτελέσματα του 2019, ο κ. Δανιηλίδης απέφυγε να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες, καθώς αυτά δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί από τον όμιλο Heineken, επισήμανε ωστόσο ότι αυτά ήταν θετικά. Υπενθυμίζεται, πάντως, ότι στο οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2019 τα καθαρά έσοδα (χωρίς δηλαδή ΕΦΚ) της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ήταν 166,8 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 4,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, ενώ τα καθαρά κέρδη της είχαν διαμορφωθεί σε 23,4 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 4,3%. Συνολικά, η αγορά μπίρας εμφάνισε ελαφρά άνοδο το 2019, λόγω των καλών επιδόσεων κατά το β΄ εξάμηνο, έπειτα από ένα πολύ κακό α΄ εξάμηνο που χαρακτηρίστηκε από δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ο ίδιος εμφανίστηκε αισιόδοξος για το 2020, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, το οποίο για την τριετία 2019-2021 έχει ορισθεί σε 46 εκατ. ευρώ, να αναθεωρηθεί προς τα πάνω.

Ερωτηθείς τέλος για το εάν έχει συζητηθεί με τη νέα κυβέρνηση το ενδεχόμενο μείωσης του ΕΦΚ στην μπίρα, ο κ. Δανιηλίδης απάντησε ότι ο κλάδος θα προσέλθει στον διάλογο με επιχειρήματα, βασισμένα σε σχετική μελέτη που ετοιμάζει για το ζήτημα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή