Σε Γερμανία και Σκανδιναβία τα βραχιόλια πληρωμών της Neos

Σε Γερμανία και Σκανδιναβία τα βραχιόλια πληρωμών της Neos

2' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την εισβολή της τεχνολογίας ακόμη και στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις καθημερινές συναλλαγές μας σήμανε η επέλαση του ιού, φέρνοντας στην επιφάνεια τα πλεονεκτήματα εύχρηστων αξεσουάρ (wearable devices), που διευκολύνουν τις ανέπαφες πληρωμές και καθιστούν μη απαραίτητη τη χρήση καρτών και άλλων συσκευών. Τέτοια αξεσουάρ, τα οποία έχουν τη μορφή καλαίσθητων κοσμημάτων (βραχιόλια), αναπτύσσει η νεοφυής εταιρεία Neos (Νeos Beyond Payments), η οποία στοχεύει να διαθέσει προς εμπορική πλέον χρήση το προϊόν της στις σκανδιναβικές χώρες, συγκεκριμένα στη Σουηδία, στη Δανία και στη Νορβηγία. Σε χώρες, δηλαδή, όπου τα μετρητά τείνουν να εξαλειφθούν. Μάλιστα, η χρήση των passive wearables, όπως αυτά που κατασκευάζει και διαθέτει η Neos, παρουσιάζει μεγάλη άνοδο στην Ευρώπη, ενώ οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω αυτών έχουν οκταπλασιαστεί χρόνο με τον χρόνο.

Παράλληλα, η νεοφυής εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με τη σουηδική τεχνολογική εταιρεία Fidesmo, η οποία με τη σειρά της δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους των συγκεκριμένων συσκευών να συνδέουν την κάρτα τους με το κόσμημα και να πραγματοποιούν τις πληρωμές τους. «Φορώντας ένα Neos βραχιόλι, ο καταναλωτής κάνει τις πληρωμές του σε οποιοδήποτε τερματικό POS ανέπαφων συναλλαγών απλά με μια κίνηση του χεριού», αναφέρει ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, ο Παναγιώτης Μαρκίδης. «Βλέπουμε και από έρευνες ότι ορισμένοι καταναλωτές φοβούνται να χρησιμοποιήσουν τα κινητά τηλέφωνά τους για να πραγματοποιήσουν τις πληρωμές τους, είτε για λόγους πρακτικούς είτε για λόγους ασφαλείας. Αντίθετα, η δική μας τεχνολογία δεν χρειάζεται φόρτιση και λειτουργεί ανεξάρτητα, χωρίς να χρειάζεται να έχει ο χρήστης μαζί του κινητό τηλέφωνο ή πορτοφόλι», εξηγεί ο ίδιος. «Σε περίπτωση, δε, απώλειας του βραχιολιού, ο χρήστης μπορεί άμεσα μέσω του smartphone να ακυρώσει τη σύνδεση της κάρτας με την εν λόγω συσκευή, χωρίς να χρειαστεί να ακυρώσει την ίδια την κάρτα πληρωμών».

Η εταιρεία προς το παρόν δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές χώρες αλλά και στη γερμανική αγορά, ενώ στοχεύει να επεκταθεί στη Βρετανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Για να χρησιμοποιηθεί όμως η συσκευή της Neos, θα πρέπει να διεισδύσει περαιτέρω στην τραπεζική αγορά, και δη στην ελληνική, η τεχνολογία του tokenization, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των βραχιολιών της Neos. Μέσω της συγκεκριμένης τεχνολογίας προστατεύονται τα στοιχεία της κάρτας του καταναλωτή, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη διάρκεια των συναλλαγών του.

Οπως σημειώνει ο κ. Μαρκίδης, το προϊόν έχει εγκριθεί από τη Mastercard για να κυκλοφορήσει στην αγορά, ενώ η εταιρεία έχει λανσάρει δύο σειρές βραχιολιών: το –πιο «μοδάτο»– cocoon, για τη δημιουργία του οποίου έχει χρησιμοποιηθεί δέρμα, ατσάλι ή και ασήμι, υλικά δηλαδή που φιλοτεχνούν και ένα κόσμημα, αλλά και το polygon, το οποίο έχει κατασκευαστεί από ανακυκλωμένο βιοδιασπώμενο πλαστικό. Οι τιμές τους κυμαίνονται μεταξύ 45 και 100 ευρώ και για την ώρα διατίθενται μέσω του e-shop της εταιρείας. «Είμαστε προς το παρόν σε αναζήτηση διανομέα κυρίως στη Σουηδία και στη Δανία προκειμένου να αποκτήσουμε παρουσία και σε φυσικά καταστήματα», αναφέρει ο ίδιος, τονίζοντας ότι η εταιρεία σχεδιάζει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ενός καλαίσθητου γυναικείου βραχιολιού, που θα προσιδιάζει ακόμη περισσότερο σε κόσμημα. Η εταιρεία των Βαγγέλη Καραλή, Μυρτώς Κοντογιάννη και Παναγιώτη Μαρκίδη δραστηριοποιείται στην αναδυόμενη αγορά των «κοσμημάτων πληρωμών» από πέρυσι, ενώ συμμετείχε και στον πρόσφατο κύκλο του προγράμματος Egg της Eurobank.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή