ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερή η δέσμευση του Μαρινόπουλου για βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξη

statheri-i-desmeysi-toy-marinopoyloy-gia-viosimi-kai-ypeythyni-anaptyxi-2106514

Με την πειστική «γλώσσα» των αριθμών και την αξιολόγηση της απόδοσης της δέσμευσής της για βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξη, σύμφωνα με τις διεθνείς οδηγίες G4 Global Reporting Initiative, η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε. εξέδωσε –για πέμπτη συνεχή χρονιά– τον «Απολογισμό Βιώσιμης & Υπεύθυνης Ανάπτυξης 2014». Προτάσσοντας τον υψηλό ρόλο του εργοδότη, «ένας από τους μεγαλύτερους ιδιώτες εργοδότες στην Ελλάδα», επισημαίνει τις 38 διαφορετικές εθνικότητες των συνολικά 11.993 εργαζομένων της και τη δημιουργία περισσότερων από 2.500 θέσεων εργασίας στους franchisees. Ο αριθμός των οικογενειών που επωφελούνται από τα Κοινωνικά Παντοπωλεία ανέρχεται σε 1.791, ενώ παράλληλα αύξησε κατά 27,3% και την αξία των προϊόντων που διανεμήθηκαν κατά το 2014. Επιπλέον, ενέγραψε περισσότερα από 500.000 άτομα στα εκπτωτικό πρόγραμμα για κοινωνικά ασθενέστερους. Στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος μείωσε περαιτέρω το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της με επενδύσεις, το συνολικό ύψος των οποίων ανήλθε σε πέντε εκατ. ευρώ. Παράλληλα, μείωσε τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, τη χρήση χαρτιού, νερού, τη συνολική ποσότητα ψυκτικών υλικών όπως και τη δυνητική επίδρασή τους. Στις σημαντικές αυτές προσπάθειες επισημαίνουμε και τη μείωση της διάθεσης πλαστικών σακουλών.

Το 87% του συνόλου των αγορών της πραγματοποιήθηκε από εγχώριους και τοπικούς προμηθευτές και παράλληλα αύξησε τα διαθέσιμα βιολογικά προϊόντα στα καταστήματά της. Σημειώνεται ότι το 100% των προμηθευτών ιδιωτικής ετικέτας Carrefour υπέγραψε τις απαιτήσεις του κανονισμού REACH. Σημαντική βελτίωση είχε επίσης και ο δείκτης απουσίας λόγω ατυχημάτων -80%- σε σχέση με το 2013. Επίσης, το 2014 πάνω από 25% των εργαζομένων εκπαιδεύθηκαν, ενώ και το ποσοστό των γυναικών σε διοικητικές θέσεις διατηρήθηκε άνω του 40%.

Την επένδυση σε καινοτόμες ιδέες, σε νέες τεχνολογίες και στην ορθολογική οργάνωση των δικτύων της επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Γεώργιος Βογιατζάκης, προτάσσοντας ως άξονα «τον σεβασμό προς τον καταναλωτή και το περιβάλλον, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της από κάθε γωνιά της Ελλάδας». Στόχος, η αναβάθμιση των υπηρεσιών και των προϊόντων της «για να σταθεί υπεύθυνα δίπλα στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Για όλους εμάς στη Μαρινόπουλος Α.Ε. η επιχειρηματική πορεία μας ήταν και παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξη. Αυτό προϋποθέτει να λειτουργούμε ως επαγγελματίες, σκεπτόμενοι παράλληλα ως πολίτες. Για τον λόγο αυτό στοχεύουμε στη δημιουργία και διατήρηση αδιάρρηκτων σχέσεων εμπιστοσύνης με όλους όσοι επηρεάζουν είτε επηρεάζονται από τις δραστηριότητές μας».