ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «Κ»

«Συγκέντρωση» δημιουργίας

aesthet_82421

Εδώ και ελάχιστες μέρες, το καινούργιο κατάστημα στον πεζόδρομο της Βαλαωρίτου φιλοξενεί ρούχα, κοσμήματα, αξεσουάρ και παπούτσια, όλα με υπογραφή Ελλήνων δημιουργών. Είναι μια κομψή «συγκέντρωση» εγχώριας δημιουργίας, η οποία αρχικά είχε μόνο διαδικτυακή μορφή. «Αγαπάμε πολύ την υψηλή αισθητική σε όλες της τις εκφάνσεις. Πέρα από την εικόνα, όμως, υπάρχουν κι άλλες έννοιες, όπως η εξυπηρέτηση», λέει στο «Κ» η ιδρύτρια του Aesthet, Αλεξάνδρα Ζάκκα-Χαλκιά.  

Οι μυημένοι στο ψηφιακό shopping μόδας επισκέπτονταν  το aesthet.com από το 2013. «Όταν ξεκινήσαμε, ήμασταν οι πρώτοι με αυτό το κόνσεπτ και εκείνη την εποχή, πέρα από κάποιους οίκους κοσμημάτων, άρχιζαν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα πολλοί Έλληνες δημιουργοί. Ξεκινήσαμε μαζί, λοιπόν, και κατά κάποιον τρόπο βοήθησε η κρίση, γίναμε λιγότερο ξενομανείς», παρατηρεί η κ. Ζάκκα-Χαλκιά. 

Η απόφαση για ένα πρώτο κατάστημα Aesthet στο Nammos Village της Μυκόνου αποδείχθηκε σωστή, ενώ η αύξηση του «καλού» τουρισμού στην Αθήνα ενίσχυσε τις σκέψεις για μια φυσική παρουσία στην πρωτεύουσα. Ο νέος χώρος των 200 τ.μ. καλύπτεται από μάρμαρο, χρυσή λάκα και μπρούντζινα στοιχεία. Τους εσωτερικούς χώρους του νέου flagship της Αθήνας, το οποίο φιλοξενεί και τα γραφεία της εταιρείας, ανέλαβαν ο Σταύρος Παπαγιάννης και το Stage Design Office. 

«Μας ενδιαφέρουν brands που σέβονται τον εαυτό τους, με ποιότητα, που επιδιώκουν να επενδύουν στο προϊόν και στην εικόνα τους, με σωστή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημειώνει η κ. Ζάκκα-Χαλκιά. Ο στόχος παραμένει η ελληνική, αλλά και η διεθνής αγορά, και η συμπόρευση της δημιουργίας με την επιχειρηματικότητα εξελίσσεται. «Οι  Έλληνες σχεδιαστές βρήκαν έναν χώρο που τους αξίζει και τους αναδεικνύει», καταλήγει η ιδρύτρια του Aesthet.