Ο Ελον Μασκ κατήγγειλε πως ο ισχυρός άνδρας της Disney, Μπομπ Αϊγκερ, θα πρέπει να απολυθεί αμέσως μετά την απόσυρση της διαφήμισης του ομίλου στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter).
«Ο Γουόλτ Ντίσνεϊ στριφογυρίζει στον τάφο του με όσα κάνει ο Μπομπ στην εταιρεία», ανέφερε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας σε σειρά αναρτήσεων με στόχο την αυτοκρατορία των μέσων ενημέρωσης.
Η νέα αυτή κλιμάκωση έρχεται μία εβδομάδα αφότου ο Μασκ καθύβρισε τις εταιρείες που συμμετέχουν στο διαφημιστικό μποϊκοτάζ στο Χ, προκαλώντας αίσθηση.
«Αν κάποιος προσπαθήσει να με εκβιάσει μέσω της διαφημιστικής δαπάνης, να πάει να @@@@. Είναι σαφές αυτό; Ελπίζω ναι. Γεια σου Μπομπ, αν είσαι εδώ, στο κοινό», είπε εκνευρισμένος ο Μασκ απευθυνόμενος στον Ρόμπερτ Αϊγκερ, διευθύνοντα σύμβουλο της Disney, κατά τη διάρκεια του οικονομικού συνεδρίου DealBook των New York Times.
Υπενθυμίζεται πως οι εταιρείες (μεταξύ αυτών οι Apple, IBM, Warner Bros, Coca-Cola) απέσυραν τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα εξαιτίας της προώθησης αντισημιτικού tweet από τον εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο και λόγω της αύξησης της ρητορικής μίσους στο μέσο, προκαλώντας διαφυγή εσόδων για το Χ ύψους 75 εκατ. δολαρίων.
Ο Μασκ, στη συνέχεια, απολογήθηκε γράφοντας πως μάλλον το χειρότερο μήνυμά του στην πλατφόρμα, μεταξύ πολλών «ανόητων» tweets, όπως αυτό του 2018, του είχε κοστίσει πρόστιμο 40 εκατ. δολαρίων από την επιτροπή χρηματιστηρίου των ΗΠΑ. Ωστόσο, η ζημιά είχε γίνει, με τον «πόλεμο» μεταξύ του ισχυρού άνδρα της Χ και των μεγάλων πολυεθνικών να μαίνεται.
Ο Μασκ καταγγέλλει εκτεταμένο μποϊκοτάζ από τους διαφημιζόμενους, που θα μπορούσε να χρεοκοπήσει το πρώην Twitter. Κι αν αυτό συμβεί, ο Μασκ θεωρεί πως η πιθανή κατάρρευση θα πρέπει να αποδοθεί στις εταιρείες.
Από την πλευρά της, ωστόσο, η αναλύτρια του Insider Intelligence, Τζασμίν Ενμπέργκ, είπε: «Αν κάποιος σκοτώνει το X, είναι ο ίδιος ο Eλον Μασκ – όχι οι διαφημιζόμενοι». «Εάν το X καταρρεύσει, μια αυτοψία θα αποκάλυπτε σειρά από αποφάσεις της πλατφόρμας, περικοπές προσωπικού, tweets και ανταγωνιστικά σχόλια από τον Μασκ που έδιωξαν την κύρια πηγή εσόδων του X», πρόσθεσε.
Οι διαφημιστικές δαπάνες στο X στις Ηνωμένες Πολιτείες –από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους– μειώθηκαν κατά 64%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Guideline, η οποία παρακολουθεί τα δεδομένα διαφημιστικών δαπανών από μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες.
Πηγή: BBC