Υποβολείο

2' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είμαι ανήσυχος. • Οπως όλοι. • Και αποκαμωμένος. • Οπως όλοι. • Κυρίως όμως είμαι περίεργος. • Να δω αυτόν τον λαό πώς αντιδρά στο δίλημμα • στο οποίο μας οδήγησαν οι αρνητές της συλλογικής • (μην πω «εθνικής» και γελάσει και το προοδευτικό κατσίκι) • αντιμετώπισης της κατάντιας της χώρας μας. • Και στους οποίους ανήκουν τόσο το εξωφρενικό συνονθύλευμα Σύριζα • όσο και η -φαύλη και επί Σαμαρά- Ν.Δ. • η οποία σφύριζε κλέφτικα στους κήπους των Ζαππείων • -για να στείλει μετά με τη σέσουλα τον κοσμάκη στα αποκόμματα ως τότε της πολιτικής μας ζωής. •

Γνωρίζω βέβαια κι εγώ τις δημοσκοπήσεις. • Γνωρίζω και την απελπισία, και τι σόι σύμβουλος είναι. • Ξέρω επίσης σε τι κοινωνία ζω. • Οπου πάντα ο άλλος φταίει, • κι ο καθένας μόνο για την ψυχή του γονιού του σούφρωνε από κόλλυβα έως χαβιάρι. • (Και ποιος κάποτε θα βγάλει τη Μαύρη Βίβλο με τις μύριες κατηγορίες «κοινών, καθημερινών ανθρώπων» • κλεφτών, απομυζητών και παρασίτων του δημοσίου • οι οποίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας πέντε χρόνια τώρα • -αλλά τις έφαγε, τις περισσότερες, η μαρμάγκα της αμετανόητης κομματίλας • ή οι λειψανοθήκες της Αρνησιδικίας). • Τα γνωρίζω όλ’ αυτά. • Αλλά λένε «στις εκλογές όλα είναι πιθανά». • Ακόμα και να ξεπροβάλει εκείνος ο ακριβοθώρητος «σοφός λαός». • Είμαι φριχτά απαισιόδοξα περίεργος. •

Εχω 40 χρόνια και κάτι στο επάγγελμα • έχω εκμετρήσει ήδη το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του βίου μου • τέτοια αντιπάθεια για πολιτικό αρχηγό δεν έχω νιώσει. • Που διαβουκολεί αδιάντροπα όλους της καμένης ελληνικής γης τους κολασμένους. • Ενα δυσοίωνο πτηνό εν είδει περιστεράς. • Με μόνο προσόν το φάρδος που είχε να γίνει ο εισπράκτορας της οργής. •

Για μένα • που θεωρώ το ζήτημα της Παιδείας • (μαζί με το άγος της κατ’ όνομα Δικαιοσύνης) • από τα σοβαρότερα βαρίδια που πήραν στον γκρεμό τη χώρα, • μου αρκεί να δω το «πρόγραμμα» του Σύριζα για την Παιδεία. • Οπου άρες, κλάρες και φανφάρες • και το μαύρο άσπρο. • Αναφέρω ελάχιστα χαρακτηριστικά αποσπάσματα • -και εξ όνυχος τον λέοντα: «Κατάργηση όλων των νόμων που διέλυσαν και υποβάθμισαν τη δημόσια εκπαίδευση…». • Το λένε αυτοί που συνέβαλαν όσο κανείς άλλος στη «διάλυση και υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης». • Για να χαμογελάσουμε λιγάκι: • «Τα σχολεία θα είναι εστίες πολιτισμού, άθλησης και δημιουργικής απασχόλησης όχι μόνο για τους μαθητές αλλά και για όλη την κοινωνία». • Ε ρε γλέντια τα 15μελή. • Πομφόλυξ μεγέθους αερόστατου: • «Συγκρότηση ενός Ενιαίου Δημόσιου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Ερευνας». • Αρκτικά ΕΔΗΧΑΝΕΚΕ εικάζω. •

Και ο Ιερός Ορκος τους, βεβαίως: • «Αποκατάσταση της δημοκρατικής αυτοτέλειας των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, • επιδιώκοντας την ανάσχεση της ιδιωτικοποίησης των λειτουργιών τους και τη στήριξη του μορφωτικού και ερευνητικού ρόλου τους. • Κατάργηση του ν. 4009/2011 • (ν. Διαμαντοπούλου -ο κάρφος στον οφθαλμό τους). • Με ένα νέο μεταβατικό νόμο-πλαίσιο μπορεί να διαμορφωθεί το θεσμικό πεδίο ακαδημαϊκής ελευθερίας και καθολικής συμμετοχής της κοινότητας Πανεπιστημίων και ΤΕΙ • (αυτό ντε είναι που έλειψε) για τον δημοκρατικό μετασχηματισμό των ΑΕΙ, έτσι ώστε να αποκτήσουν ένα νέο, πραγματικό δημόσιο χαρακτήρα». • Ο,τι ακριβώς φαντασιωνόταν το Πασόκ το 1981 • και είδαμε τι σόι «μετασχηματισμό» πήραν μες στην 30ετία τα πανεπιστήμια. • Ταις πρεσβείαις κυρίως της Παλαβής Αριστεράς • -του αθλίου Πασόκ και της πιθήκου Ν.Δ. μη εξαιρουμένων. •

Εκ της Παιδείας ρει τα φαύλα • όλα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή