Είμαι ανήσυχος. • Οπως όλοι. • Και αποκαμωμένος. • Οπως όλοι. • Κυρίως όμως είμαι περίεργος. • Να δω αυτόν τον λαό πώς αντιδρά στο δίλημμα • στο οποίο μας οδήγησαν οι αρνητές της συλλογικής • (μην πω «εθνικής» και γελάσει και το προοδευτικό κατσίκι) • αντιμετώπισης της κατάντιας της χώρας μας. • Και στους οποίους ανήκουν τόσο το εξωφρενικό συνονθύλευμα Σύριζα • όσο και η -φαύλη και επί Σαμαρά- Ν.Δ. • η οποία σφύριζε κλέφτικα στους κήπους των Ζαππείων • -για να στείλει μετά με τη σέσουλα τον κοσμάκη στα αποκόμματα ως τότε της πολιτικής μας ζωής. •
Γνωρίζω βέβαια κι εγώ τις δημοσκοπήσεις. • Γνωρίζω και την απελπισία, και τι σόι σύμβουλος είναι. • Ξέρω επίσης σε τι κοινωνία ζω. • Οπου πάντα ο άλλος φταίει, • κι ο καθένας μόνο για την ψυχή του γονιού του σούφρωνε από κόλλυβα έως χαβιάρι. • (Και ποιος κάποτε θα βγάλει τη Μαύρη Βίβλο με τις μύριες κατηγορίες «κοινών, καθημερινών ανθρώπων» • κλεφτών, απομυζητών και παρασίτων του δημοσίου • οι οποίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας πέντε χρόνια τώρα • -αλλά τις έφαγε, τις περισσότερες, η μαρμάγκα της αμετανόητης κομματίλας • ή οι λειψανοθήκες της Αρνησιδικίας). • Τα γνωρίζω όλ’ αυτά. • Αλλά λένε «στις εκλογές όλα είναι πιθανά». • Ακόμα και να ξεπροβάλει εκείνος ο ακριβοθώρητος «σοφός λαός». • Είμαι φριχτά απαισιόδοξα περίεργος. •
Εχω 40 χρόνια και κάτι στο επάγγελμα • έχω εκμετρήσει ήδη το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του βίου μου • τέτοια αντιπάθεια για πολιτικό αρχηγό δεν έχω νιώσει. • Που διαβουκολεί αδιάντροπα όλους της καμένης ελληνικής γης τους κολασμένους. • Ενα δυσοίωνο πτηνό εν είδει περιστεράς. • Με μόνο προσόν το φάρδος που είχε να γίνει ο εισπράκτορας της οργής. •
Για μένα • που θεωρώ το ζήτημα της Παιδείας • (μαζί με το άγος της κατ’ όνομα Δικαιοσύνης) • από τα σοβαρότερα βαρίδια που πήραν στον γκρεμό τη χώρα, • μου αρκεί να δω το «πρόγραμμα» του Σύριζα για την Παιδεία. • Οπου άρες, κλάρες και φανφάρες • και το μαύρο άσπρο. • Αναφέρω ελάχιστα χαρακτηριστικά αποσπάσματα • -και εξ όνυχος τον λέοντα: «Κατάργηση όλων των νόμων που διέλυσαν και υποβάθμισαν τη δημόσια εκπαίδευση…». • Το λένε αυτοί που συνέβαλαν όσο κανείς άλλος στη «διάλυση και υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης». • Για να χαμογελάσουμε λιγάκι: • «Τα σχολεία θα είναι εστίες πολιτισμού, άθλησης και δημιουργικής απασχόλησης όχι μόνο για τους μαθητές αλλά και για όλη την κοινωνία». • Ε ρε γλέντια τα 15μελή. • Πομφόλυξ μεγέθους αερόστατου: • «Συγκρότηση ενός Ενιαίου Δημόσιου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Ερευνας». • Αρκτικά ΕΔΗΧΑΝΕΚΕ εικάζω. •
Και ο Ιερός Ορκος τους, βεβαίως: • «Αποκατάσταση της δημοκρατικής αυτοτέλειας των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, • επιδιώκοντας την ανάσχεση της ιδιωτικοποίησης των λειτουργιών τους και τη στήριξη του μορφωτικού και ερευνητικού ρόλου τους. • Κατάργηση του ν. 4009/2011 • (ν. Διαμαντοπούλου -ο κάρφος στον οφθαλμό τους). • Με ένα νέο μεταβατικό νόμο-πλαίσιο μπορεί να διαμορφωθεί το θεσμικό πεδίο ακαδημαϊκής ελευθερίας και καθολικής συμμετοχής της κοινότητας Πανεπιστημίων και ΤΕΙ • (αυτό ντε είναι που έλειψε) για τον δημοκρατικό μετασχηματισμό των ΑΕΙ, έτσι ώστε να αποκτήσουν ένα νέο, πραγματικό δημόσιο χαρακτήρα». • Ο,τι ακριβώς φαντασιωνόταν το Πασόκ το 1981 • και είδαμε τι σόι «μετασχηματισμό» πήραν μες στην 30ετία τα πανεπιστήμια. • Ταις πρεσβείαις κυρίως της Παλαβής Αριστεράς • -του αθλίου Πασόκ και της πιθήκου Ν.Δ. μη εξαιρουμένων. •
Εκ της Παιδείας ρει τα φαύλα • όλα.