Δύο φορές την εβδομάδα, ο γενικός διευθυντής, ο διευθυντής ανθρωπίνων πόρων, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ και η δημιουργική ομάδα της «Youth Alert» συσκέπτονταν για να ορίσουν τη στρατηγική της εταιρείας τους. Πώς θα εξασφάλιζαν το απαιτούμενο κεφάλαιο; Πώς θα προωθούσαν το τελικό προϊόν τους; Σε ποιους απευθύνονταν; Για τους έντεκα δεκαεξάχρονους μαθητές του Β΄ Αρσακείου Γενικού Λυκείου Ψυχικού η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, που διοργανώνει το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ) σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας, δεν ήταν παιχνίδι, αλλά πρόβα για την ενήλικη επαγγελματική τους ζωή. Εξ ου και κέρδισαν το τρίτο βραβείο καλύτερου περιπτέρου μεταξύ 51 από όλη την Ελλάδα στην Εμπορική Εκθεση της «Εικονικής Επιχείρησης».
«Παρά τον φόρτο εργασίας, οι μαθητές μας αφιερώθηκαν με πολύ μεράκι στον κοινό μας στόχο», αναφέρει με καμάρι η κ. Δήμητρα Χατζηαγγελάκη, υπεύθυνη καθηγήτρια για το πρότζεκτ. Η μαθητική ομάδα πρωτοτύπησε καθώς κέρδισε στον διαγωνισμό δημιουργώντας βήμα βήμα ένα κόμικς. Το 25σέλιδο περιοδικό «Out of Life», που πωλείται έναντι 3 ευρώ σε επιλεγμένους χώρους, τυπώθηκε σε 1.000 αντίτυπα, 800 στα ελληνικά και 200 στα αγγλικά. «Για να εξασφαλίσουν το αρχικό κεφάλαιο, πούλησαν μετοχές αξίας 1 ευρώ, κερδίζοντας 1.000 ευρώ», εξηγεί η κ. Χατζηαγγελάκη, «εν συνεχεία, ζήτησαν προσφορές από τρεις τυπογραφικές εταιρείες, ώστε να επιλέξουμε την πιο συμφέρουσα και για την προώθηση του εντύπου, επιδόθηκαν σε αφισοκόλληση…». Για την παρουσία τους σε κάθε σύσκεψη αμείβονταν με εικονικό αντίτιμο 0,50 ευρώ, ενώ για τους εξαιρετικά επιμελείς υπήρχαν και μπόνους Στόχος, όμως, των μαθητών ήταν μέσα από τους τρεις ήρωες, τον Αλέξανδρο, την Αφροδίτη και τη Σοφία, και τις περιπέτειές τους, να αφυπνίσουν τους συνομηλίκους τους για τα φλέγοντα κοινωνικά προβλήματα. Αλλωστε, στο δεύτερο τεύχος του «Out of Life» (που θα είναι μόνον ηλεκτρονικό) η 11μελής ομάδα απευθύνεται σε μαθητές όλων των σχολείων ζητώντας να αποστείλουν μια ιστορία, που θα εικονογραφήσει η σκιτσογράφος Αρτεμις. Πληροφορίες στο www.yateam.gr.