Χρυσά κορίτσια

Ταλέντο, δουλειά, σοβαρότητα, αφοσίωση, επιμονή. Αυτά όταν συνδυαστούν σωστά φέρνουν σπουδαία αποτελέσματα.

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ταλέντο, δουλειά, σοβαρότητα, αφοσίωση, επιμονή. Αυτά όταν συνδυαστούν σωστά φέρνουν σπουδαία αποτελέσματα. Οπως το χρυσό δίπλωμα που κέρδισε το Μουσικό Σχολείο Αθήνας στην 11η Ολυμπιάδα Χορωδιών, στην κατηγορία παιδικές χορωδίες δημόσιων σχολείων, που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Βέλγιο με τη συμμετοχή 300 χορωδιών από ολόκληρο τον κόσμο. Πρόκειται για την πρώτη συμμετοχή ελληνικού σχολείου σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση και έγινε έπειτα από μεγάλη προσπάθεια –εν μέσω πανδημίας και με τα σχολεία για μεγάλο διάστημα κλειστά– των 34 κοριτσιών της χορωδίας και του μαέστρου τους και υποδιευθυντή του σχολείου, Νίκου Πρίγκα. Ο ίδιος διηύθυνε και το φωνητικό σύνολο αποφοίτων του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας, Vocal Ensemble Maria Callas, που εκπροσώπησε την Ελλάδα στην Ολυμπιάδα Χορωδιών της Φλάνδρας και κατέκτησε το αργυρό στην πιο απαιτητική κατηγορία του διαγωνισμού Vocal Ensemble. «Το εγχείρημα ήταν πολύ δύσκολο μέσα στην πανδημία», λέει ο Νίκος Πρίγκας. «Περίπου κάθε μήνα αποχωρούσε από τη χορωδία και ένα παιδί λόγω των πιεστικών συνθηκών που είχε προκαλέσει ο κορωνοϊός και έπρεπε να προσθέσω παιδιά για να αναπληρώσω τα κενά και να βρω ξανά τις ισορροπίες στο σχήμα. Ηταν σαν να χτίζω τη χορωδία από την αρχή». Η διάκριση των κοριτσιών του Μουσικού Σχολείου Αθήνας σε τόσο υψηλό επίπεδο είναι μία ακόμη επιβεβαίωση του άφθονου ταλέντου που υπάρχει στην Ελλάδα. Η παιδική – νεανική χορωδία Rosarte, με μαέστρο τη Ρόζη Μαστροσάββα, έχει επίσης κερδίσει σε Ολυμπιάδες Χορωδιών στη Ρίγα της Λετονίας, στο Γκρατς της Αυστρίας κ.ά.

∆υστυχώς, σε πολλές περιοχές της χώρας δεν δίνονται κίνητρα ώστε τα παιδιά να ασχοληθούν με τη μουσική, με κάποιο όργανο ή με τη φωνή τους, αν και τα οφέλη από κάτι τέτοιο είναι πολύ περισσότερα από ένα βραβείο ή το παρατεταμένο χειροκρότημα.

Οι νέοι μεγαλώνουν σε μια κοινωνία εξαιρετικά ανταγωνιστική από τις πρώτες μέχρι τις τελευταίες τάξεις του σχολείου, πόσο μάλλον αργότερα στην επαγγελματική τους πορεία. Στις χορωδίες και στα μουσικά σύνολα βιώνουν την αλληλεγγύη, τον σεβασμό, την ισότητα, μαθαίνουν να συνεργάζονται, να αλληλοσυμπληρώνονται, να εξελίσσονται, να επικοινωνούν. Ετσι έρχονται τα καλά αποτελέσματα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή