Σε Ακτωρ – Ιντρακάτ ο οδικός άξονας Καλαμάτας – Μεθώνης

Σε Ακτωρ – Ιντρακάτ ο οδικός άξονας Καλαμάτας – Μεθώνης

Η κοινοπραξία Ακτωρ – Ιντρακάτ είναι ο προσωρινός ανάδοχος του οδικού άξονα Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης.

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η κοινοπραξία Ακτωρ – Ιντρακάτ είναι ο προσωρινός ανάδοχος του οδικού άξονα Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης. Το έργο θα κατασκευαστεί με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και παρότι έχει προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ το διεκδίκησαν μόλις δύο κοινοπραξίες.

Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, το έργο αφορά την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία του οδικού άξονα από την Καλαμάτα μέχρι τη Μεθώνη, σε υφιστάμενη και νέα χάραξη. Το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ. υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας σε μήκος περίπου 30 χλμ., την προσαρμογή και βελτίωση 7 χλμ. κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 40 χλμ., την κατασκευή 12 γεφυρών και 15 χλμ. τοπικών οδών. Το διάστημα της κατασκευής είναι 4 έτη, ενώ της λειτουργίας 26 έτη.

Το έργο θα κατασκευαστεί με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και έχει προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ.

«Στο επίκεντρο της προσπάθειάς μας είναι να προσφέρουμε στους πολίτες δρόμους με υψηλά επίπεδα οδικής ασφάλειας. Το οδικό έργο “Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη” θα εξασφαλίσει γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις για κατοίκους και επισκέπτες. Παράλληλα, ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευασθεί, θα συμβάλει αποφασιστικά στη συνολική ανάπτυξη της περιοχής», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής. Οπως εκτιμά το υπουργείο, τα πρώτα εργοτάξια μπορούν να στηθούν πριν από το τέλος του έτους.

Ο Φεβρουάριος πάντως εξελίσσεται σε… μήνα των αναθέσεων. Μετά το «fly over» στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο ορίστηκε προσωρινός ανάδοχος μέσω ΣΔΙΤ η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος (373 εκατ. ευρώ), την επόμενη εβδομάδα αναμένεται το άνοιγμα των προσφορών για το κομμάτι Χερσόνησος – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), που επίσης θα κατασκευαστεί με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Προσφορά για το συγκεκριμένο έργο κατέθεσε μόνο ένα σχήμα, η «συμμαχία» ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Ακτωρ Παραχωρήσεις – Ιντρακάτ. Ακολουθεί μέσα στον Φεβρουάριο η κατάθεση προσφορών για το «μικρό» τμήμα (Νεάπολη – Αγιος Νικόλαος) του ΒΟΑΚ, που θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή