Σούπερ μάρκετ: Μόλις 213 κωδικοί στο μέτρο μείωσης τιμών για έξι μήνες

Σούπερ μάρκετ: Μόλις 213 κωδικοί στο μέτρο μείωσης τιμών για έξι μήνες

Ενα μεσαίο σούπερ μάρκετ διακινεί περί τους 15.000 κωδικούς, ενώ οι προμηθευτές υπολογίζονται σε πάνω από 2.000

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μικρή παραμένει μέχρι στιγμής η συμμετοχή των εταιρειών στο μέτρο της μόνιμης μείωσης τιμών κατά τουλάχιστον 5% και για διάστημα όχι λιγότερο των έξι μηνών, με την κυβέρνηση να αισιοδοξεί για μεγαλύτερη συμμετοχή τις επόμενες εβδομάδες.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα μέχρι τις 23 Οκτωβρίου στοιχεία, οι εταιρείες που έχουν προχωρήσει σε μείωση τιμής κατά τουλάχιστον 5% ανέρχονται σε 17 και οι κωδικοί σε 213. Ας σημειωθεί ότι ένα μεσαίο σούπερ μάρκετ διακινεί περί τους 15.000 κωδικούς, ενώ οι προμηθευτές υπολογίζονται σε πάνω από 2.000. Επιπλέον, σε λίγες περιπτώσεις η μείωση τιμών έχει επιβληθεί σε δημοφιλή προϊόντα των εταιρειών. Τα προϊόντα τα οποία αφορούν οι μειώσεις τιμών είναι γάλα, μπισκότα, έτοιμα γεύματα, βρεφικές τροφές, είδη ατομικής υγιεινής, απορρυπαντικά κ.ά. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 500 κωδικούς. Αυτό είναι κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη», υποστήριξε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.

Ειδικότερα, οι εταιρείες που μέχρι στιγμής συμμετέχουν στο μέτρο είναι οι ακόλουθες: Ολυμπος (19 κωδικοί), Γιώτης (23 κωδικοί), Μύλοι Λούλη (12 κωδικοί), Τρίκκη (6 κωδικοί), Numil Hellas (17 κωδικοί), Παλίρροια (12 κωδικοί), Χαλβατζής Μακεδονική (2 κωδικοί), Βιολάντα (8 κωδικοί), Καραμολέγκος (2 κωδικοί), Multi Foam (4 κωδικοί), Euricom (2 κωδικοί), Procter & Gamble (71 κωδικοί), Melinda (2 κωδικοί), Arla (7 κωδικοί), Μανδρέκας (2 κωδικοί), Flos (4 κωδικοί), Δέλτα (20 κωδικοί).

Στο μέτρο, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα συμμετάσχει και η Coca-Cola 3E με μείωση τιμών σε 34 κωδικούς, ενώ εδώ και αρκετές ημέρες έχει ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχει και η αλλαντοβιομηχανία Νίκας.

Από τη σχετική λίστα πάντως απουσιάζουν για την ώρα κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο των ζυμαρικών, των οσπρίων, του ρυζιού, των αλμυρών και γλυκών σνακ, αλλά και των απορρυπαντικών, με μόνο μία από τις τρεις πολυεθνικές να δίνουν για την ώρα το «παρών» στην «πρόσκληση» του υπουργείου Ανάπτυξης.

Αναφερόμενος ο κ. Σκρέκας στο ζήτημα της ύπαρξης υψηλότερων τιμών στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες για τα προϊόντα των πολυεθνικών δήλωσε: «Είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα το οποίο είμαστε αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε. Ελέγχουμε διαρκώς το περιθώριο κέρδους αυτών των εταιρειών. Αν οι έλεγχοι αποδείξουν ότι αισχροκερδούν, θα επιβληθούν πολύ ισχυρά πρόστιμα που δεν θα διστάσουμε να τα ανακοινώσουμε».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή