Να εφαρμοσθεί άμεσα το μοντέλο των ραντεβού ζητούν οι έμποροι

Να εφαρμοσθεί άμεσα το μοντέλο των ραντεβού ζητούν οι έμποροι

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων έστω και με το μοντέλο του click inside όσο το δυνατόν νωρίτερα ζητεί ο εμπορικός κόσμος, προκειμένου να περιορισθούν και άλλο οι σημαντικές απώλειες τζίρου που υφίσταται ο κλάδος. Την εφαρμογή του μοντέλου αυτού ζητούν οι έμποροι και για έναν άλλο λόγο, το γεγονός ότι τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 ξεκινούν οι τακτικές χειμερινές εκπτώσεις, στις οποίες συνήθως μεγαλύτερη κίνηση παρουσιάζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου ένδυσης και υπόδησης.

Υπενθυμίζεται ότι υπό συζήτηση βρίσκεται η εφαρμογή του μοντέλου click inside, το οποίο σημαίνει την αγορά προϊόντων στο εσωτερικό του καταστήματος ύστερα από προγραμματισμένο ραντεβού του πελάτη με την επιχείρηση. 

Στόχος του μοντέλου αυτού είναι να ελεγχθεί ο αριθμός των ατόμων εντός καταστήματος, να αποφευχθούν οι ουρές αναμονής και ο συνωστισμός έξω από τα καταστήματα, αλλά και να αναθερμανθεί η ζήτηση σε κλάδους που είναι δύσκολο να πραγματοποιήσουν σημαντικές πωλήσεις με το μοντέλο που εφαρμόζεται σήμερα, του click away.

Να ανοίξει το λιανεμπόριο αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά, με ραντεβού που θα μπορεί να κλείνει ο καταναλωτής για να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, ζήτησε χθες ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) Γιάννης Χατζηθεοδοσίου. «Η κυβέρνηση οφείλει να μιλήσει με καθαρές κουβέντες. Από τη στιγμή που δεν μπορεί να στηρίξει οικονομικά τον εμπορικό κόσμο, θα πρέπει να του δώσει το δικαίωμα να εργαστεί. Πάντα βέβαια με κανόνες και απόλυτο σεβασμό στα υγειονομικά πρωτόκολλα. Σε διαφορετική περίπτωση, αναλαμβάνει την ευθύνη για την οικονομική καταστροφή αυτών των επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους και για την εξαφάνισή τους από τον επαγγελματικό χάρτη. Ηδη είναι απολύτως ξεκάθαρο σε εμάς ότι η επόμενη μέρα μετά την πανδημία θα βρει την οικονομία μας με χιλιάδες επιχειρήσεις λιγότερες, καθώς δεν θα μπορέσουν να επαναλειτουργήσουν. Ας μη γίνουν όμως τα πράγματα χειρότερα εξαιτίας κάποιων λανθασμένων επιλογών», υποστήριξε ο ίδιος.

«Αλλη μια παρηγοριά στον έμπορο» χαρακτήρισε το υπό συζήτηση μοντέλο του click inside ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιο-μηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης. Βεβαίως ο ίδιος πρόσθεσε ότι έστω κι αυτό μπορεί να συμβάλει εν μέρει στην αύξηση του τζίρου στο λιανεμπόριο, εν όψει μάλιστα των χειμερινών εκπτώσεων. «Το θέμα είναι με την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων στις 11 Ιανουαρίου να έχει τεθεί σε εφαρμογή η παραλλαγή του click away με το βελτιωμένο σύστημα click inside. Το άνοιγμα του λιανεμπορίου το συντομότερο επιτρεπτό αποτελεί πλέον κυρίαρχη ανάγκη του εμπορικού κόσμου, με την ευχή το νέο έτος να βρει τη χώρα με πολύ λιγότερα κρούσματα και διασωληνωμένους, γεγονός που, σε συνδυασμό με τους εμβολιασμούς, θα επιτρέψει μια νέα κανονικότητα», υποστήριξε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή