Εχασε 71 πλοία η ελληνική σημαία το δωδεκάμηνο που έληξε την 28η Φεβρουαρίου.
Εχασε 71 πλοία η ελληνική σημαία το δωδεκάμηνο που έληξε την 28η Φεβρουαρίου.
Μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή παρουσίασε το επιβατηγό οχηματαγωγό Κρήτη ΙΙ ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή 12 ναυτικά μίλια νότια της Μήλου.
Η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας θα πρέπει να διατηρηθεί, υπογράμμισε η πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνα Τραυλού, κατά την ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μελών της Ενωσης.
Αναγνωρίζεται η δραστηριότητα της διαχείρισης πλοίων, η οποία είναι μεγίστης σημασίας για την ελληνική ναυτιλία.
Έτοιμη να συνάψει μία ιδιαιτέρως σημαντική τεχνολογική συμφωνία με την πολυεθνική Trelleborg, που θα αφορά στην «πράσινη μετάβαση» της ναυτιλίας, είναι η EDIT Automation, μια ελληνική εταιρεία η οποία διαθέτει το ECO 8 SHaPoLi, ένα σύστημα μέτρησης και περιορισμού της ισχύς λειτουργίας του πλοίου στα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια, βάσει των διεθνών κανονισμών.
Στο επίπεδο-ρεκόρ των 5.114 πλοίων υπό ελληνική διαχείριση έφτασε τη χρονιά που έκλεισε η ελληνόκτητη ποντοπόρος ναυτιλία, τόνισε σε ομιλία του ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, τονίζοντας τον ρόλο του κλάδου για την ανάπτυξη της οικονομίας, αλλά και του κράτους υπέρ του ελληνικού νηολογίου.
Το ράλι στα δεξαμενόπλοια, η διόρθωση στα φορτηγά και οι προοπτικές για το 2023.
Κλειστά παραµένουν de facto τα Στενά του Βοσπόρου για τη συντριπτική πλειονότητα των δεξαμενοπλοίων, μετά την αιφνιδιαστική απόφαση των τουρκικών αρχών να αξιώσουν έγγραφες προκαταβολικές βεβαιώσεις ασφάλισης, κατά παρέκκλιση της συνήθους πρακτικής τους.
Μαζική έξοδος από τις σημαίες Κύπρου και Μάλτας, καλύτερη εικόνα στην Ελλάδα.
Οι αγοραπωλησίες του 9μήνου αποκαλύπτουν την επενδυτική μετατόπιση.
Δεκτή από το σύνολο των πιστωτών η πρόταση που έχει καταθέσει η «Αττικα».
Η νορβηγική ναυτιλιακή συνεργάζεται με την ελληνική DeepSea για να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων.
Υπόθεση εικοσιτετραώρων φέρεται να είναι η απελευθέρωση των δύο ελληνικών δεξαμενοπλοίων που κρατάει από τα τέλη Μαΐου η Τεχεράνη.
Τα 4 δισ. δολάρια προσεγγίζουν οι αγορές μεταχειρισμένων πλοίων που έχουν πραγματοποιήσει οι Ελληνες εφοπλιστές από την αρχή του έτους μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, πρωταγωνιστώντας στο σύνολο των διεθνών αγοραπωλησιών της δευτερογενούς αγοράς.
«Για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες η ελληνική ακτοπλοΐα δεν ανανεώθηκε με κανένα νεότευκτο πλοίο για μία περίοδο σχεδόν 10 ετών», επισημαίνει στην αίτηση έκθεσή της για τον κλάδο η εξειδικευμένη στη ναυτιλία συμβουλευτική επιχείρηση XRTC.
Ιδιαίτερα ισχυρή ήταν η ανταπόκριση των επενδυτών προς το ομόλογο, ύψους 100 εκατ. ευρώ, της CPLP Shipping Holdings, ναυτιλιακής εταιρείας του Βαγγέλη Μαρινάκη, με τις προσφορές να καλύπτουν τη ζήτηση κατά 3,6 φορές.
Πρόστιμο έως 250.000 ευρώ και αφαίρεση αδείας για ένα έτος
Αυξήθηκε κατά 92% την τελευταία τετραετία, στα 159 δισ. δολάρια.
Ετοιμη να πιέσει περαιτέρω για την απελευθέρωση των ελληνικών τάνκερ από το Ιράν δηλώνει στην «Κ» η επίτροπος Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ενωσης Αντίνα Βαλεάν.
Ηχηρές παρεμβάσεις από Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών, Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και Ενωση Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
Δημόσια παρέμβαση για την υπόθεση της κατάληψης των δύο ελληνικών πλοίων και των πληρωμάτων τους στο Ιράν έκανε η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Μελίνα Τραυλού.
Σε εξέλιξη το θρίλερ με την κατάληψη των δύο ελληνόκτητων δεξαμενόπλοιων από τους Φρουρούς της Επανάστασης.