Συνεχίζει ο ΟΑΣΑ τα 60 δρομολόγια που εκτελούσαν τα ΚΤΕΛ

Συνεχίζει ο ΟΑΣΑ τα 60 δρομολόγια που εκτελούσαν τα ΚΤΕΛ

Λύση για τη συνέχιση της εκτέλεσης των 60 περιφερειακών δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ διερευνά ο ΟΑΣΑ αλλά και το υπουργείο υποδομών και μεταφορών, μετά το «μπλόκο» της επέκτασης της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ για ακόμη ένα έτος από το Ελεγκτικό Συνέδριο

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Λύση για τη συνέχιση της εκτέλεσης των 60 περιφερειακών δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ διερευνά ο ΟΑΣΑ αλλά και το υπουργείο υποδομών και μεταφορών, μετά το «μπλόκο» της επέκτασης της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ για ακόμη ένα έτος από το Ελεγκτικό Συνέδριο. «Δεν υπάρχει, ούτε θα υπάρξει διακοπή των δρομολογίων που εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ», διαβεβαιώνει από την πλευρά του ΟΑΣΑ, ο οποίος κατά πληροφορίες φαίνεται πως κατέθεσε χθες αίτηση ακύρωσης της απόφασης του Ε.Σ.

Η σύμβαση μίσθωσης των 60 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ προς τα ΚΤΕΛ για την εξυπηρέτηση του λεκανοπεδίου Αττικής και των περιφερειακών γραμμών της Αττικής (ΚΤΕΛ Ευβοίας, Κορίνθου, Θήβας) πραγματοποιήθηκε το 2020, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των δρομολογίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού. Η ισχύς της υφιστάμενης σύμβασης έληγε τυπικά στις 7 Οκτωβρίου, γεγονός που δεν επέτρεπε μετά την εκτέλεση δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ, δημιουργώντας προβλήματα στην εξυπηρέτηση των επιβατών.

Δεν θα διακοπούν, παρά το μπλόκο του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην ανανέωση της σύμβασης του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ Ευβοίας, Κορίνθου, Θήβας.

Το προηγούμενο διάστημα είχαν πραγματοποιηθεί δύο αιτήματα για μια καινούργια σύμβαση για ένα έτος, τα οποία ωστόσο μπλοκαρίστηκαν από το Ελεγκτικό Συνέδριο σε διάστημα δύο μηνών. Το σκεπτικό πίσω από την τελευταία απόφαση είναι πως δεν τεκμηριώνονται επαρκώς οι λόγοι αναγκαιότητας της «απευθείας ανάθεσης», διότι δεν τεκμηριώνεται η προϋπόθεση του «απρόβλεπτου». Υπενθυμίζεται πως το άρθρο 42 του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών που ψηφίστηκε πρόσφατα όριζε τη δυνατότητα παράτασης για ένα έτος από τη λήξη τους των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών επιβατικών οδικών μεταφορών, αλλά και των συμβάσεων υπεκμίσθωσης που έχουν υπογραφεί μεταξύ του ΟΑΣΑ ή του ΟΣΕΘ αλλά και των οικείων ΚΤΕΛ. Από την πλευρά τους το υπουργείο αλλά και ο ΟΑΣΑ επισημαίνουν πως τα δρομολόγια συνεχίζουν να διεξάγονται κανονικά, καθώς τα ΚΤΕΛ, σύμφωνα με πληροφορίες, πρότειναν να παρέχουν δωρεάν την παροχή της υπηρεσίας για ένα μήνα μέχρι να κλείσει η υπόθεση.

Το 2020 ο ΟΑΣΑ θεώρησε «επιβεβλημένη» τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ λόγω κορωνοϊού, προκειμένου να μειωθεί η διασπορά του ιού. Στόχος τότε ήταν να ενισχυθεί ο στόλος του ΟΑΣΑ με συνολικά 200 οχήματα και 550 οδηγούς που θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο σε 60 περιφερειακές γραμμές, προχωρώντας παράλληλα και στην απόκτηση μέσω leasing 300 οχημάτων.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT