To νησί του Πόρου δεν αποτελεί την κοσμοπολίτικη βάση των μεγάλων dealer της τέχνης, ούτε φιλοξενεί τόσο πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες όσο άλλα νησιά της «γειτονιάς» του.
To νησί του Πόρου δεν αποτελεί την κοσμοπολίτικη βάση των μεγάλων dealer της τέχνης, ούτε φιλοξενεί τόσο πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες όσο άλλα νησιά της «γειτονιάς» του.
Τα έργα του Λόου συσχετίζονται με κεντήματα από τη Νάξο, σχέδια του Πεντζίκη, τοπογραφικά του Δοξιάδη, χάρτες του Μεσαίωνα.
Μια ομαδική έκθεση για το αστικό βίωμα μέσα από το βλέμμα εικαστικών δημιουργών και κινηματογραφιστών στο Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου.
Ο ονειρικός κόσμος του Νίκου Αγγελίδη παρουσιάζεται στην γκαλερί Σκουφά ορίζοντας μια νέα αφετηρία για τον ζωγράφο. Παρότι η θεματολογία του παραμένει οικεία και αναγνωρίσιμη, η θέαση των έργων του, ζωγραφική με εμβόλιμες αριστοτεχνικές κατασκευές, οδηγεί σε έναν τόπο μεγαλύτερης ελευθερίας.
Η έκθεση «Louise Bourgeois. Imaginary Conversations» παρουσιάζει την ιστορία της Γαλλοαμερικανίδας εικαστικού.
Ο Ιλια Καμπακόφ πρόλαβε να χαρεί, έστω από μακριά, την «άφιξη» του πλοίου στη Θεσσαλονίκη. Η προχωρημένη ηλικία του δεν του επέτρεψε να βρεθεί στο «καλωσόρισμα». Ηταν όμως εκεί η σύζυγός του, Εμίλια Καμπακόφ, για να ανεβάσει τα πανιά του ζωγραφισμένα από μαθητές της χώρας μας, στο πλοίο-έργο ζωής του ζεύγους, με το οποίο ονειρεύτηκαν έναν κόσμο ιδανικό για όλα τα παιδιά του κόσμου.
Ουίλιαμ Κέντριτζ και Σάμι Μπαλότζι για την πολιτική, τα προσωπικά βιώματα.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η τακτική ανοιξιάτικη δημοπρασία Greek Sales του οίκου Bonhams, με πωλήσεις που έφτασαν το 85% των έργων και τζίρο 3.700.000 ευρώ.
Η νέα ομαδική έκθεση BURR αποδεικνύει την άνθηση των χειρωνακτικών μέσων στην καλλιτεχνική δημιουργία.
Το «Terra», με τα χωμάτινα δάπεδα και πλίνθους πηλού, τιμήθηκε σαν μια αρχιτεκτονική παρέμβαση «αναζητώντας τρόπους επανόρθωσης» για τους αυτόχθονες.
Η Μαίρη Γαλάνη-Κρητικού παρουσιάζει τις χειροποίητες δημιουργίες της σε έκθεση στο καφέ του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου.
Δημιουργοί του 19ου και του 20ού αιώνα και η διάσωση των αρχείων τους.
Σήκωσε πανιά το «Πλοίο της Ανεκτικότητας», η εντυπωσιακή εγκατάσταση των γνωστών Ρώσων εικαστικών Ιλια και Εμίλια Καμπακόφ.
Η Αρτεμις Χατζηγιαννάκη αντλεί θέματα ιστορικής μνήμης και αστικού τοπίου και εμβαθύνει συστηματικά στην αθηναϊκή τοπιογραφία.
Ο πίνακας φλοξενείται στο μουσείο Γκούγκενχαϊμ της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο έκθεσης για τα χρόνια της δημιουργίας του διάσημου ζωγράφου στο Παρίσι.
Το έργο του Μπασκιά ήταν στην προσωπική συλλογή του Γκαραβάνι για 18 χρόνια και είχε παρουσιαστεί σε τεύχος του 2010 του Vanity Fair. Ο Ιταλός μεγιστάνας της μόδας φωτογραφήθηκε καθισμένος μπροστά στον πίνακα.
«Στην οικογένεια άρεσαν οι πίνακες, αλλά ποτέ δεν ήταν σίγουροι ότι ήταν του Ρέμπραντ και ποτέ δεν το εξέτασαν πραγματικά», δήλωσε εκτιμητής που τα ανάκαλυψε.
Η έκθεση με θέμα τον Αγιο Φραγκίσκο της Ασίζης (1182-1226) στη Νάσιοναλ Γκάλερι του Λονδίνου (έως 30 Ιουλίου) φέρνει κοντά έργα μεγάλων δασκάλων αλλά και έργα σύγχρονης τέχνης…
Στον πίνακα «Insel im Attersee», ο ζωγράφος διεύρυνε τη χρωματική παλέτα του για να συλλάβει την αντανάκλαση του ηλιόφωτος.
Η Βάσω Τρίγκα είναι εικαστικός που έχει γεννήσει ένα δικό της σύμπαν, αναγνωρίσιμο με όλες εκείνες τις εγγενείς συγγένειες ενός ιδιότυπου μεσογειακού εξπρεσιονισμού.
Σε ηλικία 82 ετών αφήνοντας πίσω της σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά.
Τα 100 χρόνια από τη γέννηση του χαρισματικού γλύπτη (και ολιστικού δημιουργού) Φιλολάου Τλούπα (1923-2010) τιμώνται στην ιδιαίτερη πατρίδα του Λάρισα, ως ένα χρέος που εκπληρώνεται σταδιακά.