Η Αίγινα του Μόραλη και το αντίστροφο

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑΚΗΣ

Το δελφίνι πλησιάζει στην Αίγινα και τα κτίσματα που καλωσορίζουν το βλέμμα του επισκέπτη θυμίζουν ότι το νησί πράγματι υπήρξε η πρώτη πρωτεύουσα της χώρας και ίσως δικαιολογούν την επιλογή πολλών καλλιτεχνών, και όχι μόνο, να «ελλιμενιστούν» στο αστικό νησί που αποθέωσε τη χρήση της πέτρας.

H Οντρεϊ Χέπμπορν μαζί με τον Αλφρεντ Μπαρ, διευθυντή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, σε έκθεση για τον Πικάσο, το 1957. Ο Αλφρεντ Μπαρ άσκησε μεγάλη επιρροή στην κοινή γνώμη για την κατανόηση της μοντέρνας τέχνης.

Το MoMA χαρίζει ένα θησαυρό

ΝΙΚΟΣ ΒΑΤΟΠΟΥΛΟΣ

Το εμβληματικό μουσείο «ανεβάζει»  στην ιστοσελίδα του 3.500 εκθέσεις. Για όλες τις εκθέσεις του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης, από το 1929, όλο το υλικό είναι πλέον προσβάσιμο για το κοινό.

Χαρακτικά που συνομιλούν με τον Μεσαίωνα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑΚΗΣ

Ηταν αρχές της περασμένης άνοιξης, στον Ιανό της Σταδίου, όπου συναντήθηκα για πρώτη φορά με τα χαρακτικά του Φώτη Βάρθη (γενν. 1983), ενός νέου καλλιτέχνη που δείχνει να εκκινεί με ένα βήμα πιο μπροστά στα θολά, για κάθε νέο, νερά των εικαστικών.

Περισσότερα