H έπαυλη του Felix Warburg το 1926 (αριστερά). Από το 1947 το κτίριο στεγάζει το Εβραϊκό Μουσείο (δεξιά).

Οι κιτς βίλες των εύπορων αστών της... επίχρυσης εποχής της Νέας Υόρκης

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΝΟΥΔΟΥ

Κάθε πόλη έχει τη χρυσή εποχή της. Στην περίπτωση της Νέας Υόρκης όμως, η λάμψη δεν ήταν μόνο μεταφορική. Στα τέλη του 19ου αιώνα και τις αρχές του 20ού, η νέα οικονομική ελίτ της πόλης επιδείκνυε χωρίς κανέναν ενδοιασμό τον πλούτο που είχε συσσωρεύσει δρέποντας τους καρπούς της βιομηχανικής επανάστασης.

Η γοητεία της γραμμής διά χειρός Νίκου Νικολάου στο ΜΙΕΤ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΟΥΡΝΑΡΑ

Το Μορφωτικό Ιδρυμα της Εθνικής Τραπέζης εδώ και πολλά χρόνια επιτελεί ένα αθόρυβο, συστηματικό έργο: έχει ειδικό εκθεσιακό πρόγραμμα αφιερωμένο στα σχέδια σπουδαίων Ελλήνων καλλιτεχνών, δίνοντας σε αυτό το ζωγραφικό είδος τη θέση που του αξίζει.

Ο ζωγράφος της ψυχικής έντασης

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΟΥΡΝΑΡΑ

Από τη Θεσσαλονίκη όπου γεννήθηκε το 1920 μέχρι και το Παρίσι, τον μόνιμο τόπο κατοικίας του την τελευταία εξηκονταετία, ο Αλκης Πιερράκος έζησε μια γεμάτη, συναρπαστική ζωή. Από τις λιγότερο γνωστές αλλά αξιολογότερες περιπτώσεις Ελλήνων καλλιτεχνών της διασποράς, συναναστράφηκε με σπουδαίες προσωπικότητες και υπήρξε παραγωγικότατος.

Περισσότερα