Την πρώτη του διεθνή συμπαραγωγή ανακοίνωσε χθες το 28ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας (15-24/7), ίσως ενδεικτικό δείγμα της ωριμότητάς του και των μελλοντικών του στόχων καθώς πλησιάζουν τα τριακοστά του γενέθλια.
Την πρώτη του διεθνή συμπαραγωγή ανακοίνωσε χθες το 28ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας (15-24/7), ίσως ενδεικτικό δείγμα της ωριμότητάς του και των μελλοντικών του στόχων καθώς πλησιάζουν τα τριακοστά του γενέθλια.
Η παράσταση «Ο Δάσκαλος» σκιαγραφεί το πορτρέτο του Λευτέρη Δρανδάκι και θα παρουσιαστεί στο Ιδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» από 13 έως 15/5.
Η χορογράφος Τζάνετ Αϊλμπερ, καλλιτεχνική διευθύντρια του Martha Graham Dance Company, μιλάει στην «Κ».
Ενα δοκίμιο που αναπτύσσεται χάρη στην τέχνη του χορού είναι το έργο του Δημήτρη Παπαϊωάννου «Sisyphus / Trans / Form» (2019), που παρουσιάζει ο Πολιτιστικός Οργανισμός ΝΕΟΝ έως τις 30 Δεκεμβρίου.
Το «Salema Revisited», ένα προσωπικό σχόλιο πάνω στον πεντοζάλη, κάνει πρεμιέρα αύριο στο Μέγαρο Μουσικής.
Η καινούργια παραγωγή του Ακραμ Καν. Ο Βρετανός χορευτής και χορογράφος με καταγωγή από το Μπανγκλαντές είναι πλέον ένας σταρ του παγκόσμιου χορού.
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος μιλάει για την παράσταση «Χορός με τη σκιά μου» του μπαλέτου της ΕΛΣ.
Η επίσημη έναρξη του 27ου Φεστιβάλ γίνεται με την παράσταση «Möbius» της ομάδας Compagnie XY.
Χιπ χοπ, αφρικανικοί ρυθμοί, νέες τάσεις και παγκόσμιες πρεμιέρες στη διοργάνωση της Καλαμάτας.
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος μιλάει για το 5ο Διαδικτυακό Φεστιβάλ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Το όγδοο Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων είναι φτιαγμένο ειδικά για τον ψηφιακό κόσμο.
Ποιες συνέπειες μπορεί να έχει η ενεργός χρήση της τεχνητής νοημοσύνης σε μια ζωντανή χορευτική παράσταση;
Στην αρχή ήταν είδηση η πραγματοποίησή του, καθώς το 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αναγκάστηκε να αναπροσαρμόσει τον προγραμματισμό του και να μεταθέσει την ημερομηνία διεξαγωγής του, πάντα με την προσοχή στραμμένη στα μέτρα υγειονομικής προστασίας.
Η Καρίν Ποντιέ και μια παράσταση – σχόλιο στην αγορά εργασίας. Το «Same Same» παρουσιάζεται στις 23 Αυγούστου στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
Πόση φύση υπάρχει μέσα στον άνθρωπο, πώς αντιδρά το σώμα στον κίνδυνο και πού θα μας οδηγούσε το ένστικτο της επιβίωσης εάν βαδίζαμε σε ένα από τα πιο παλιά δάση της Ευρώπης;
Μιλάει στην «Κ» η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, Λίντα Καπετανέα.
Το μπαλέτο «ζεσταίνεται» για τις παραστάσεις που θα γίνουν από την Εθνική Λυρική Σκηνή σε αρχαιολογικούς χώρους. Οι 9 συνολικά παραστάσεις υπογράφονται από 9 χορογράφους και θα παρουσιαστούν σε μουσεία σε όλη την Ελλάδα.
Για περισσότερο από 20 χρόνια ερμήνευσε με μεγάλη επιτυχία στη Λυρική Σκηνή όλους τους μεγάλους ρόλους.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε εάν και πώς θα αλλάξει ο χαρακτήρας των τοπικών πανηγυριών λόγω του κορωνοϊού.
Ο περιορισμός της κίνησης και η παραμονή στο σπίτι δεν έχει σε όλους τις ίδιες επιπτώσεις. Μεγάλο πλήγμα βιώνουν οι επαγγελματίες χορευτές, που πρέπει να διατηρηθούν σε φόρμα μέσα σε τέσσερις τοίχους. Για τον λόγο αυτό η Εθνική Λυρική Σκηνή κάνει διαδικτυακά μαθήματα.
Ζέσταμα στην μπάρα, χαλαρά πορ ντε πρα, ένα μεγάλο πλιέ υπό τους ήχους του πιάνου. Και ύστερα ασκήσεις στο κέντρο με όλη την αμηχανία αλλά και την αφοπλιστική τρυφερότητα που έχουν δέκα-δεκαπέντε-είκοσι μπαμπάδες κάθε ηλικίας και σωματότυπου που τρέχουν στις μύτες των ποδιών τους και με τα χέρια ψηλά να συναντήσουν τις μικρούλες κόρες τους που έρχονται από την άλλη πλευρά της αίθουσας μπαλέτου.